Sierra_Hotel

De Steinhart GMT-Ocean One Vintage overgenomen van Sebastiaan @Sierra_Hotel.

Bijzonder prettige transactie, prima communicatie, mooie prijs, veel vertrouwen want Seb had de Steinhart al verstuurd voordat de Euro’s binnen waren :+1: en een leuk briefje en een prachtige Steinhart in de doos.

Kan met veel plezier Sebastiaan dan ook van harte aanbevelen!

1 like

Horloge overgenomen van Sebastiaan, soepele transactie, snelle verzending, aanrader!

2 likes

Ook hier een goede ervaring met Sebastiaan: Prima communicatie, een snelle transactie en snelle verzending. Aanrader!

1 like

Top ervaring met @Sierra_Hotel! Gratis Oris tasje van ‘overgenomen’. Vlotte communicatie, op zijn kosten op de post en zeer blij mee. Past goed bij mijn eigen Oris horloges.

Toppertje! Aanrader :slight_smile: !

1 like

@Sierra_Hotel bood voor het goede doel horloge magazines aan. Voor een mooi bedrag het watchbook van 2019 overgenomen en de volgende dag meteen in huis! Topper!

1 like

Bij @Sierra_Hotel 2 Beaters gekocht
Duidelijke afspraken gemaakt prettig zaken doen!

1 like

Horloge gekocht van @Sierra_Hotel. Gisteren op de bus, vandaag binnen. Keurig verpakt, prettige en vlotte deal. Nog bedankt, ben er blij mee.

1 like

Een Breitling patch overgenomen. Snelle deal,leuk contact en een leuke toevoeging in de envelop.
En de volgende dag in huis.

Prettig zaken doen!

Tas overgenomen. Snel verstuurd en de tas was zoals omschreven.
Dank je wel @Sierra_Hotel

1 like

Smiths navigator overgenomen. Fijne communicatie, netjes ingepakt. :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Heel goede ervaring. Perfect verpakt, horloge precies in de conditie zoals omschreven. Deal gesloten, betaald en verstuurd. Precies hoe ik zaken wens te doen! Ik raad deze verkoper zeker aan. Gewoon een eerlijke man en horlogeliefhebber. De reden dat ik op dit forum ben. Hij is gewoon 1 van ons.

1 like

Feedback gekregen:

Mooie Garmin overgenomen van @Sierra_Hotel.
Helemaal fijn, mooi horloge en leuk contact.
Ik ga er van genieten. Tot een volgende keer!

Groet,
Repko

1 like

Van @Sierra_Hotel een mooie Cartier pouch overgenomen. Vriendelijke en duidelijke communicatie. Fijn om zaken mee te doen.

1 like

Horloge overgenomen van @Sierra_Hotel
Alles duidelijk en ook snel gecommuniceerd, bombproof verpakt en PostNL werkte ook nog mee!
Prima deal, aanrader :ok_hand:t2:

1 like