Signal - Kirova

Wakker zal ik er niet van worden, van deze Signal.
Daar lig ik ook niet wakker van.
De wokkelwijzer vind ik zo leuk en de kwartieraanduidingen zijn nog goed te zien.
En dan ook nog een open 6 en een open negen. Voor een paar tientjes.
Een cal. 2612 wekkertje dus. Die vrolijk knort, tien minuten te vroeg, maar ach, ik slaap er toch wel doorheen.
Kleintje: 34 mm zonder de kronen, hier met een echt blikken Sovietbandje.
Ik vind 'm leuk, lag op de mat toen ik thuis kwam. Snel even een paar foto’s:



11 likes

Ik vind hem héél erg leuk, proficiat!

Mooi mooi!! :slight_smile: Veel plezier ermee :slight_smile: (ben jaloers :slight_smile: )

Leuke klok ! :thumbsup:

Niet lullig bedoeld maar de wijzerplaat ziet er verdacht schoon uit. Ik denk dat het een reproductie is. Tegenwoordig wordt een heel scala aan Russische wijzerplaten nagemaakt ,dus het is goed oppassen geblazen.

Mooie klok… En de wekkerwijzer is :thumbsup:

De wijzerplaat lijkt inderdaad iets te mooi. Maar wel goed gemaakt.

Worden zelfs de vintage russen al nagemaakt? Het moet niet gekker worden…

Willem, je bent helemaal aan de Russen zeg!
Ik zie bijna elke dag weer een nieuwe hier langskomen.
Leuk ding heb er ook zo een, het is vrijwel een exacte kopie van en AS 1475 uurwerk.
(Ik heb ook een Pontiac met een AS 1475).
In tegenstelling tot de AS-jes zijn de Russische wekkertjes nog betaalbaar.

Veel extra functies zijn nutteloos, maar een wekkertje gebruik ik ook echt, handig om afspraken en verplichtingen niet te vergeten. Of als je met een collega moet praten die lang van stof is, dan zet je de wekker over tien minuten en kan je er ineens vandoor als hij gaat.

“Verdacht schoon…” er zitten een paar kleine plekjes op die uitstekend te behandelen waren.
Met Photoshop :smile:.
En zelfs als het dan zo is, dan is hij me nog steeds de krap vier tientjes wel waard hoor :+1:

Leuk horloge, eens met vouwfietser zo,n wekkertje is best handig.

1 like

Voor dat bedrag heb je een erg leuk horloge en als jij er blij mee bent dan is er niets aan de hand toch? :smile:

Ik ben gek ook gek op wekkertjes :smiley:
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/IMG_0453_zpsqdjdaeoo.jpg.html][/URL]

Leuke aanwinst en ik zie dat je mag uitslapen.

Leuk en bijzonder klokje, voor een klein bedrag. Wat wil je nog meer.