Simonbl

Nieuw ervaringstopic voor @Simonbl
Nette en vriendelijke communicatie, vlotte betaling. Prima ervaring dus! :ok_hand:

1 like

Vandaag mijn Glycine verkocht aan @Simonbl
Supersnelle en vriendelijke communicatie.
Zeker een dikke aanrader👍

1 like

Mooie Orient verkocht aan @Simonbl. Prettige communicatie en snelle betaling.
Helemaal prima.

2 likes

Mijn Dan Henry verkocht aan @Simonbl. Vriendelijke communicatie, razendsnelle betaling. Helemaal tevreden.

2 likes

Vandaag mijn Timegrapher verkocht aan Simon.
Heldere communicatie, snelle betaling.
Aanrader!

2 likes

Van Simon een mooie Dan Henry over genomen. Een mooi exemplaar voor een mooie prijs.
De communicatie met en de afhandeling door Simon vond ik zeer prettig.

1 like

Na een vlotte communicatie een zakje CapeCod aan @Simonbl verkocht.
De betaling werd snel geregeld en de communicatie verliep prettig.
Wat mij betreft een geslaagde transactie.

Onlangs een Tsuyosa aan @Simonbl verkocht.
Simon was er snel bij en ook de betaling was snel georganiseerd!
Absolute aanrader :ok_hand:t2:

2 likes

Ik heb een roestvrijstalen mod om een Casio GMA om te bouwen tot Casioak verkocht aan @Simonbl. Simon reageerde telkens snel en bood een faire prijs. De deal was dus al snel rond. Ik beveel hem van harte aan!

2 likes

@Simonbl heeft een aantal plastic horlogehouders van me overgenomen. De deal was snel gesloten en hij had begrip voor de vertraging bij het PostNL punt. Aanbevolen!

1 like

Goede ervaring opgedaan met Simon. Vlot en net contact. Deal werd snel gesloten. Erg netjes allemaal. Dankjewel @Simonbl :ok_hand:

1 like

Prettig contact met @Simonbl , vlotte deal. Aanrader

1 like

Vandaag een mooie klokje van hem overgenomen. Communicatie verliep super goed en alles was zoals afgesproken. @Simonbl bedankt voor deze fijne en soepele afhandeling. Wie weet tot gauw!

1 like

@Simonbl heeft een horloge van me overgenomen. Vlotte communicatie en erg kundig. Dank!

1 like

Wat horlogegereedschap verkocht aan @Simonbl
Goede communicatie, helemaal prima :ok_hand:t2:

1 like

Net weer een leuke ruil gedaan met een vriendelijk HF-lid. Het is prima aan te raden om met @Simonbl af te spreken en wat te kletsen over horloges :ok_hand:

1 like