Simpel ? Elegant?

Ik vind het maar een gedrocht ik hoop dat ik hier niemand mee beledigd…

Waar zijn in godsnaam al die knopjes voor ? Bleeeeeeh

Groet Peter

eentje voor aan, eentje voor uit, eentje voor reset, eentje voor de kleine wijzer, eentje voor de grote wijzer, een paar voor de andere wijzers en eentje voor ontploffen… weg met dit ding!

Ik mag hopen dat dit gewoon door iemand ge-fotoshoped is. Ziet er echt niet uit…

photoshop is zooooo mooi (:smiley: Als je er handig mee bent, maak je de mooiste dingen zelf (:D(:smiley:

De basis is een mooi horloge (tu)

ik had al zo’n idee dat iemannd aardig is wezen phooshoppen

Masterfan schreef :ik had al zo’n idee dat iemannd aardig is wezen phooshoppen

Wat is dat ?

Dat moet vast foo zijn … foo, bar, etc.: lees de LaTeX bijbel maar eens na :wink:

Ik vind overigens dat dat klok"je" een knopje mist, links. Of er rechts 1 teveel heeft. Duidelijk bedacht door iemand die van spinnen of nog-meerpotiger beestjes houdt :slight_smile:

ja, ik heb een keer kritiek gehad op mn taalgebruik hier, het zit hem meer in mijn type vaardigheid, die niet helemaal op orde is :frowning:

ik had al zo’n idee dat iemand aardig is wezen photoshoppen

iemannd = iemand en phooshoppen = photoshoppen :wink:

maar de interpretatie van RJVB iss natuurlijk ook wel aardig :stuck_out_tongue:

Is geen kritiek op je schrijfwijze ik wilde weten wat photoshop was.
Maar ik ben er inmiddels al achter wat het betekend die foto is dus gewoon een beetje aangepast…

Groet Peter

Je kan erom lachen maar als iemand 10 jaar geleden een u boat had gezien dan was iedereen in lachen uitgebarsten, op dit moment zijn ze zeer geliefd.
Of Panerais ,diameter 47 mm zonder kroonbeschermer meegerekend zijn zeer geliefd.
Hoe groter en opvallender scoort als een gek momenteel.

Dus misschien is deze photoshop Alpine collectors item 2006 over 10 jaar een dikke hit.

:slight_smile:

Van die grote horloges kun je tenminste zeggen dat ze goed afleesbaar zijn, ook voor slechtzienden. Heeft de ijverige fotosjopper ook een poging gedaan de bijbehorende dikte weer te geven? Of zou 'ie er maar vanuit gegaan zijn dat over 10jaar de nanotechnologie gemeengoed geworden zal zijn? :wink:

Less is more uhh…?