Simpel strak en zonder datum

´Less is more´ leek mij eigenlijk overduidelijk - maar die benaming komt bij het overgrote deel van horlogefreaks niet echt aan.
Ik probeer het toch nog even want:
Er zijn best wel wat simpele opties vlg mij… kijk eens bij Braun, Danish Design of Jacob Jensen - allemaal merken waar het hoofdstukje uurwerk en functies veelal ondergeschikt wordt gemaakt aan subtiel en strak design.
Je zal er hier niet veel likes mee binnenhalen maar wellicht toch slagen - succes in ieder geval

Stowa Partitio,toevallig heb ik ‘m zelf ook :grin:
37mm,mooie rustige dial,merk met historie enz.
Moeilijk te vinden maar rond de €500,- moet lukken voor een gebruikt exemplaar.

3 likes

Hamilton Khaki Pilot Pioneer Mechanical

8 likes

Poeh dat is een lekker klokje zeg! En met 795 euro prima te doen. Ik wacht desalniettemin op een tweedehandsje in het blauwe gedeelte. :upside_down_face:

3 likes

Ik houd het maar bij deze

7 likes

Baas boven baas.

Ik zeg Hayabusa of anders toch gewoon een Nomos Club Campus.

1 like

Hoe laat is het? Tijd om een rondje te rijden.

De OP, voor mij simpel en strak genoeg.

5 likes

You like your watches the way I like my women. :sunglasses:

3 likes

Simpel, strak, en mag niet te snel lopen.

2 likes

Gebruiksporen geen bezwaar.

En toch zo mooi :facepunch::joy:

De wijzerplaat blijft de hele nacht opgelicht, de bezel heeft een wat zwakkere lume.

@Slin; ik zie dat je voor de donkere bent gegaan :wink:
Is het de modern of vintage black?

2 likes

Modern black…prachtig horloge :ok_hand::grinning:

1 like

Deze :star_struck:

4 likes

Als ik het huidige horloge van @Lessismore zie is het sleutelwoord volgens mij minimalistisch…

2 likes

1 like

Exaact - dat probeerde ik ook al onder de aandacht te brengen. Minimalistisch past waarschijnlijk niet bij de meeste verzamelaars hier :sunglasses:

Movado hier nog niet voorbijgekomen? Eerste waar ik aan denk bij minimalistisch: http://www.intl.movado.com/en/home

1 like

Ja het is dan ook ECHT minimalistisch denk ik. Als je kijkt wat hier al eens besproken is en voorbij komt is dat niet eens kaal genoeg: Minimalistisch/Bauhaus max 200 euro

Ik denk meer zoiets als hieronder, maar dan ook nog titanium haha. Leest de OP nog mee?

1 like