Tot nu toe een van mijn favorieten. Jammer dat ze nu niet meer met plexi glas worden geleverd. Dat geeft toch wel een bepaalde uitstraling die ik erg mooi vind.
True, dat heeft wel iets.
He nu ga ik nog spijt krijgen van de verkoop,
Je hebt er ook eentje gehad, begrijp ik? Vanwaar heb je ‘m verkocht?
Ik had 'm gekocht voor een vriend…
Duurde wat lang om 'm gebruiksklaar te krijgen…
Liet die vriend ondertussen wat foto’s zien… Zei hij “wat een saai ding”
Dus mocht weer weg
Leuk he die sneltikkers. Welk uurwerk zit hierin? Is dat hetzelfde als de 4520 in mijn GS45?
5740C
De eerste. Opgevoerd low beat uurwerkje
Gaaf hoor!
Staan 2 logo’s op, hoe decadent en niet eenvoudig moet je het hebben!
Heel mooi! Ik ben ook al een tijdje aan het vissen in Japan voor een betaalbare maar nog niet zoveel succes gehad
Ik weet niet wat voor jou betaalbaar is, maar zo’n 45GS in mooie staat, kost wel al snel tussen de 1500 en 2000 euro. Ik had de mijne hier in Nederland met invoer, belastingen etc. Voor 2300 euro. Houd Specialdialjapan eens in de gaten. Zij bieden regelmatig bijzondere Seiko’s en Grand Seiko’s aan.
Zeker weten! Pareltje
Inderdaad. Ik had zelfs uitgezocht wat z’n apple watch deed qua lug to lug en een vergelijkbare klassieker gezocht.
Er was hier op het forum weinig animo voor…
275 ex verzenden… Inclusief een net uitgevoerde service van een vintage hobbyist op het forum… Geen reacties. Gelukkig via C24 voor meer kunnen verkopen.
Binnen 3 dagen bood iemand mij m’n vraagprijs
Viel me vies tegen
Of zet ik dan te laag in en denken mensen dat er iets mis mee is
Dat zeg ik
Ik probeer een semi opknapper binnen te harken tussen de €400-600, gaat wel lukken ooit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik stomverbaasd was dat je hem hier maar niet kwijtraakte voor dat geld… ik heb dit model al een paar keer op MP verkocht voor €400-500.