Simpele en eenvoudige horloges only

10 likes

Eigenlijk louter eenvoudige horloges in Huize Levensnevel (op m’n Mini-Jumbo na dan)

1 like

9 likes

De MB blijft kriebelen!

Die mogen hier ook meedoen.

12 likes

Zelfs geen datum

3 likes

Die mogen overal mee doen, Henk. Da witte gij ook.

Seiko only? Geen probleem. Rolex only? Tuurlijk, als beschavende invloed. Grand Seiko only? Oh jazeker wel, al is het maar om Seiko te nopen om een fatsoenlijke kleine seconde te ontwerpen. IWC only? Ja, dan zien ze nog eens iets anders dan 46mm vliegers in Keramiek.

Hulde!

1 like

Mn enige echte dus simpele dresswatch, ook een van de weinige echte dresswatches op HF trouwens maar we dwalen af.

Simpel dus no date:

7 likes

Jaren geleden al eens aangeschaft en hier gepost. Hij doet het nog steeds. Ik draag 'm niet regelmatig, maar wel af en toe.
2 tientjes of zoiets. Winner is China’s goedkoopste merk voor mechanische horloges, denk ik. “Tongji” (統機) handopwinder, geen datum, decentrale secondenwijzer, vintage look kastje. Eenvoudiger kan haast niet.
Dus mag ie hier nog wel eens een keer.

4 likes

Jij hebt of had ook werkelijk alles wat mijn smaak is, prachtig weer!

Simpel,bling vleugje vintage zijn de magische woorden

1 like

" Met de tijd en sleutels in de hand, kom je door het ganse Nederland."

1 like

5 likes

Bedankt hoor :+1:

Dan zal het je ook niet verbazen dat ik de moed (en Euro’s) aan het verzamelen ben om toe te geven dat er weer een Explorer bij moet :grin:

2 likes

Qua design zeer zeker! Prachtig, juist door de strakke eenvoud. Qua prijs ligt dat vrees ik toch een beetje anders… :innocent: :heart_eyes:

2 likes

7 likes

Een simpele Diesel met een canvas Fossil bandje. Voelt lekker zo op de avond.

4 likes

Telt dit ook?

8 likes

Een simpel horloge voor een simpele ziel

10 likes

7 likes

Heel eenvoudig en kan nog nat worden ook. :+1:

6 likes