Sinds 2019 actief, ik dacht laat ik me dan ook maar voorstellen. Dan kan ik eindelijk van dat fantoom imago af.
Altijd al horloges gehad maar nooit die ene. Het succes horloge. Hoewel ik ergens op het treinstation in 1996 een Rolex advertentie zag en dacht: die ga ik ooit kopen.
In 2016 was het zover en kocht ik mijn succes horloge. Na 20 jaar management vond ik de beloning wel waard. Toen kocht ik het nog met 17% korting bij Gassan. Wat een beleving was dat! Die doe ik niet snel weg.
In de tussentijd alles verkocht wat ik had en me alleen toegespitst op Seiko en Casio en Rolex. Seiko is inmiddels ook de deur uit want…tja het stelt me een beetje teleur de laatste tijd. Meer van hetzelfde en 1 miljoen releases per jaar (zo voelt het aan) en als ik er 1 pas uit de duurdere lijn 1000-4000 euro dan vind ik die niet veel bijzonderder dan 1 van onder de 1000.
Maar goed nog steeds een merk wat ik iedereen kan aanraden en wat ik nauwlettend in de gaten houd.
Wat nu? Ik ben nu meer op zoek naar een mooi horloge wat je niet vanaf de overkant van de straat kunt spotten. Een voor naar het strand, een soort daily beater. Ik heb gisteren de BB54 gepast op rubber, misschien wordt dat hem wel. We zullen zien. Maar dan ga ik er wel 1 verkopen. Ik probeer een max van 5 horloges te houden en ik zit er nu al 1 boven.
Verder moet ik zeggen dat ik veel geniet van al jullie mooie foto’s en besef me dat ik wat vaker moet delen. Dat komt goed.