Sing along with the M(ei)ONSTER-Singer

Explore madfoxhouse

Sommige dingen duren wat langer om door te dringen…Hij is al even op de markt, maar ik ben weg van hem!:slight_smile:

Nu heb ik altijd met een schuin oog naar de Prospex-modellen gekeken, maar in mijn beleving was dat altijd ( voor mij ) wat minder bereikbaar en vrij select. In de mooie oranje/gele doosjes.Het had een zekere charme…

Tja. Nu gooien ze het wereldwijd…:sunglasses: Nu zie ik ze straks al bij V&D liggen, en door ‘iedereen’ uit elkaar getrokken worden om te modden…, waardoor er van de ooit ‘geroemde’ Prospex-lijn weinig meer overblijft… Maar goed. Dat is weer een andere discussie…

euhm…dit model… Is het een Prospex? Nou , eigenlijk lijkt het meer op een soort van pre-(nieuw)-probeersel-Prospex. Met wat onderdelen die voorhanden waren, en de laatste? platen met de tandenindexen, het laatste 4R36 kaliber en nieuw logo erop eens kijken wat een Monstermodel (nog) teweegbrengt…

Waarom deze dan toch gekozen? En niet gewacht op de op handen zijnde modellen die
ergens dan toch weer wat meer de Prospex-naam hoog mogen/moeten gaan houden met het 6R15 kaliber?

Simpelweg verliefd, het budget op moment( en niet meteen zicht op een flinke verhoging hiervan ) , ergens nog wel leuk dan die tanden , en het model is voor mijn beleving compleet nieuw.:slight_smile: En het is een ‘Prospex’:smiley:
Ik heb nog even getwijfeld over de SUN019…maar ik denk dat ik deze stiekum mooier vind!

Ik ben zo vrij geweest foto’s van het web te gebruiken omdat ik zelf niet de scherpte erin krijg anders. De specs hoef ik jullie niet mee te vermoeien…

De mijne ligt trouwens nog (heel) even in de kast , want ik ben nog niet jarig.:slight_smile:
Als ik het er thuis nog erg veel over hebt ook niet trouwens…:smiley:
Mocht ik eens de tijd hebben maak ik zeker nog paar foto’s.:slight_smile:

Dus. Ik ben er gek mee. Uitgerangeerd model of niet…Wel of geen ‘echte’ Prospex… Ik heb er zeer lang weerstand aan kunnen bieden, maar ook ik ben om…
Of daar de naam Prospex aan mee geholpen heeft…:wink:

De oude vertrouwde Old School Prospex. :slight_smile:

En de SRP581k1

Gaaf! Geniet er van!

Mooie kleur
Maar toch een beetje uitmelken van de 2nd gen Monsters…

Heel ruig (tu)

Proficiat! Wat is eigenlijk het verschil tussen een Prospex Monster en een gewone Monster? OK, afgezien van de facelift en ander uurwerk. Kwa waterdichtheid enzo is ie toch hetzelfde?

Tecnisch is deze gelijk aan de second gen Monsters. Alleen n Prospex logo erop geverfd…

Ik heb deze ook, maar inmiddels wel licht aangepast (zwarte bezel en kroon en engineer-2 band) en zeer content mee!

Enjoy!

Bor

Ik vind m ook wel wat hebben.

Waar heb je m gekocht?

bordewolf Schreef:

Tecnisch is deze gelijk aan de second gen
Monsters. Alleen n Prospex logo erop geverfd…

Thx! :)-D

Ik heb deze ook, maar inmiddels wel licht
aangepast (zwarte bezel en kroon en engineer-2
band) en zeer content mee!

Stoer zo n zwarte klok.