Beste HF
Ik ben enorm blij met mijn nieuwe CWC gs10 saphire, maar nu wil ik graag een goede kwaliteit
single pass strap erbij kopen. Ik sta open voor suggesties… iets in deze richting
hoor het graag van jullie … bedankt alvast !
Beste HF
Ik ben enorm blij met mijn nieuwe CWC gs10 saphire, maar nu wil ik graag een goede kwaliteit
single pass strap erbij kopen. Ik sta open voor suggesties… iets in deze richting
hoor het graag van jullie … bedankt alvast !
ja die zijn heel mooi, maar wel iets aan de prijs … 75 euro voor een strap is voor mij veel geld. bedankt !
https://www.crownandbuckle.com/straps-by-type/chevron-watch-straps.html
Besteld en incoming deze week.
Gaat op mijn CWC RAF chrono.
Tip: op de specs staat 20 mm maar blijkt 19 mm. Dus even opmeten…
ziet er top uit… ga eens kijken!
weet je of je hier import betaald ? heb je de single layer gepakt ?
Zijn website lijkt er nu uit te liggen, maar ik ben zelf al een aantal jaar zeer blij met de US Mil single pass nato van Miros time.
Ik heb de Chevron gekozen en zojuist € 9,95 inklaringskosten afgerekend via PostNL. Dat gaat via de PostNL app prima. Heb de goedkoopste transportoptie genomen van B&C. Gaat prima.
Dus totaal USD 39,59 plus € 9,95
maakt p.h.b. (Pak hem beet) € 45
bedankt voor de heldere uitleg. ik ben heel benieuwd hoe hij je bevalt. laat wat horen
Is goed!
Bark&Jack single pass nato . Prima spul .
Ik heb ook wel eens besteld bij C&B, banden zijn echt top.
Die melange chevron dingen zijn ook gaaf.
Ik heb toen voor de goedkoopste verzending gekozen. Geen track&trace en ontzettend lang onderweg, maar geen bijkomende kosten. Kwestie van geluk denk ik, maar de manier van verzenden speelt wel een rol.
Had het trouwens niet erg gevonden om die paar euro te betalen, maar het was mooi meegenomen.
Ik had de band 22 febr besteld en komt eind deze week binnen. Valt mij mee…
Kijk eens bij de advertentie bovenaan deze pagina, onze huissponsor nb
https://www.horlogebanden.com/nato-straps-nl/
Uit de US of VK vrij prijzig wel met de import/verzendkosten. Als je op ebay zoekt op Zulu, in horloges - onderdelen, en als gebied Europa selecteert vind je ze al vanaf 10/15,- euro.
Een AF0210 strap, voorloper van de NATO band, zoals die in WW2 werden gebruikt.
Ik vind hem echt geweldig. DE militaire canvas strap.
Edit: Ik heb hem zelf niet, omdat ie helaas niet paste op mijn Timor.
Postale Watch Straps, wel enkel via Instagram. Top bandjes, handgemaakt op maat en enkel op bestelling. €60 voor single pass €90 voor 2-piece. Wel wat hoger qua prijs maar top!
Ik heb toen ik mijn G10 aangeschaft had een hoop 19mm nato’s gekocht bij cheapestnatostraps. Die dienen er perfect voor. Zijdezacht kan je ze echter niet noemen. Laatst ook enkele single straps bij ze gekocht, 1 tje was heel goed. Bij de 2 andere moest ik voor mijn 17cm polsen zelf gaatjes prikken op 3cm van het laatste gaatje… Maar ze zitten wel comfortabel.
Dat valt zeker mee!
Ook zonder track en trace verzonden?
die is echt stoer idd maar ben bang dat ie te dik is …