Sinn 103 St Sa

Beste uurwerkliefhebbers,

Vandaag de Sinn 103 St Sa gekocht bij Horloge Platform Nederland in Den Haag zonder er ook maar 1 Euro voor betaald te hebben! Ja, jullie lezen het goed!

Er was een storing met pinnen en ik kon het geld overmaken op zijn rekening! Als dat geen service is!
Gerard Nijenbrinks is zijn naam: respect!

Het spreekt vanzelf dat ik het geld binnen een paar dagen overmaak.

Ik kwam eigenlijk langs vanwege de Sinn 203 St maar vond en vind eerdergenoemd type toch mooier.
Oordeel zelf (ook al zeggen de foto`s niet alles, ik was er ook door op een ander spoor gezet). Dit is de door mij gekochte uitvoering: http://www.watch-store.com/pictures/si0103stsast.jpg
en dit is de 203 St: http://www.watch-store.com/pictures/si0203.jpg

200 meter waterdicht, stootvast, anti-magnetisch, automatisch Valjoux 7750 uurwerk, 25 juwelen met een tikgetal van 28.800 per uur, chronograaf, dagaanduiding (zowel in getal als in woord).

Mijn eigen foto`s zullen volgen.

Wat vinden jullie?

Persoonlijk vind ik de 103 ook mooier.

In elk geval veel draagplezier gewenst !

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.

Ziet er erg goed uit. ik was donderdag in dezelfde winkel. moet gezegd worden. het personeel is inderdaad SUPER. altijd paraat met een leuk horloge weetje of iets moois in de etalage.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Goede keuze, de 203 mag er zeker zijn maar de 103 is net effe mooier.

Veel plezier ermee.

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Kan ik weer lekker slapen :slight_smile:

Wat ik vind? Ik vind dit een geweldig horloge!

Veel draagplezier. Vr gr Ron

De 103 is een betere keus.
De wijzerplaat komt er beter uit (tu)
Veel plezier er mee…Zelf ook een Sinn eigenaar/liefhebber.

Mijn beste,

Proficiat met dit kloeke horloge. Een goede keus deze 103 St.
In vergelijking met de 203 St oogt de 103 St cool en helder. De 203 St daarentegen oogt door de te zwarte structuur toch wat somber.
Veel plezier met het dragen en koesteren van dit magnifieke horloge, geniet ervan. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Schitterende aanwinst, Ras! (tu)

Mooie klok! veel plezier ermee, en wees er zuinig op!

Gefeliciteerd met deze fraaie chronograaf. De zwarte bezel doet dit horloge heel fraai ogen en de metalen band maakt het horloge af!

Groeten, Tom Vreeken.

Thank you all!

Ik vind dat je de jusite keuze hebt gemaakt. En verder spreekt het volgens mij voor zich dat je het geld meteen overmaakt???

Thanks.
Tuurlijk, dat is waar.