Sinn 356 Beams Limited edition

En weer een Japan Only limited edtion.
Beams heeft al een paar Sinn limiteds uitgebracht met de 556 (twee modellen volgens mij).
Nu ivm het 45 jarig bestaan van Beams een speciale uitgave van de klassieke 356 Flieger:

Extreem anders!

Wijkt erg af van standaard ontwerpen, ik vind het wel wat hebben.

Gewaagd is het zeker!
Een erg modern jasje voor de 356.

Japan heeft best veel limited Sinn….

28 likes

Bijzonder!
Als ik aan Sinn denk zie ik niet direct dit voor me, maar ik zou hier best aan kunnen wennen.

Leuk, dank je wel voor het delen. :ok_hand:

1 like

heeeel mooi! wel jammer dat de datum zo wit is zonder lume.

Ik dacht op het eerste zicht dat ik naar een ontwerp van een plakmerk aan het kijken was.
Niet direct enthousiast.

1 like

Apart, maar waarom zwarte cijfers als je ze toch (bijna) niet ziet.

Dat is juist het mooie… Niet alles is wat het (op het eerste gezicht) ziet.

1 like

Wel heel apart van Sinn, dat ze voor dit ontwerp zijn gegaan.
Bijzonder, maar “not my cup of thee”.
Veel plezier ermee.

Ik vind m erg mooi. Ik zou m kopen.
Ongeveer €3000.

Je hebt m goed vertaald van WuS :joy:

And again a Limited to Japan Only Sinn: a 356 Beams.
Beams had some limited Sinn‘s before, a 656 and a 556 I believe.
This time the Japanese fashion brand collaborated with Sinn to launch a very modern version of the classic 356 Flieger:

1 like

Eigenlijk andersom :wink:
Ik had ‘m natuurlijk eerst hier geplaatst voordat ik ‘m op WuS zette :slight_smile:

1 like

Gaaf! Weer eens wat anders :slightly_smiling_face:

1 like

Soort van anti-Sinn. Functionaliteit is ver te zoeken. Daarom vind ik het niks :confounded:

Ik vind hem geslaagd!!!

1 like

Ja apart ,best wel gewaagd.

1 like

Binnenkort maar een ticket naar Japan boeken, deze wil ik wel hebben :star_struck:

2 likes

Is dat de enige optie om er een te regelen, duur horloge wordt het dan :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Weet niet of ik hem ontzettend mooi vind of vreselijk lelijk. In ieder geval apart…

Nope. Waarin verschilt dit van een Michael Kors of Gucci qua afleesbaarheid en aantrekkelijkheid?

Jammer eigenlijk dat het merk zich deze richting op laat duwen. Denk niet dat Helmut het er mee eens was geweest.

Bespaar je de moeite, want je mag het land niet in.

1 like

ik heb best een aantal sinn’s gehad en ik blijf veel wat ze maken mooi vinden maar deze spreekt me niet zo aan …
wel grappig verzonnen maar na 3x kijken is het nieuwe eraf en het leuke ook :thinking:

Ook leuk, hier kan je nog een aantal van de andere Japan limiteds vinden