Sinn 356 Flieger

Te koop, om ruimte te maken voor een andere aankoop: mijn mooie Sinn 356 Flieger. Het horloge wordt geleverd als full set op een originele, gedragen Sinn-band met buckle. De extra bandjes die ik speciaal voor dit horloge heb aangeschaft, krijg je er gratis bij :slightly_smiling_face:

Het horloge komt uit 2022, de conditie van het horloge is zeer goed en het is zowel door mij als de vorige eigenaar weinig gedragen. Er zijn lichte draagsporen, maar deze zijn niet zichtbaar van een afstand. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat bij het verstellen van de datum deze soms blijft vasthangen, maar dit gebeurt niet bij normaal gebruik wanneer je hem draagt. De prijs van het horloge is hierop gebaseerd. Omdat het een Sellita-uurwerk is, is dit naar verwachting eenvoudig te verhelpen.

Klik hier voor mijn HF-verkoopreviews!

Merk en model:Sinn 356
Diameter: 38,5mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2025
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Voorkeur voor verzenden, afhalen in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Conditie van het horloge is zeer goed en het is weinig gedragen. Er zijn lichte draagsporen die niet zichtbaar zijn. Het uurwerk loopt goed, maar bij het verstellen van de datum blijft deze soms hangen, dit gebeurt niet bij regulier gebruik. De prijs van het horloge is daarop gebaseerd.
Soort uurwerk en kaliber: SW 500
Vraagprijs: 1350€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

12 likes