Hallo allemaal,
Sinds mijn horlogeobsessie gestart is iets meer dan een jaar geleden heb ik altijd al interesse gehad in Sinn.
Ik keek bijna elke dag wel naar de 556, video’s, of de website, of andere reviews (een obsessie is nog een understatement).
Maar als student zijnde was het zeker iets om naartoe te werken, extra shifts oppakken bij de pizza bezorging en hard werken aan een zomerbaantje in de ouderenzorg (wat overigens super leuk was).
Dus na hard sparen deze zomer was het zo ver, ik bestelde hem vanaf Sinn zelf, op de H-link met een mooie leren band. Bezorgen kostte 80 euro, maar een treinkaartje naar Frankfurt koste exact hetzelfde😛. Dus had ik er maar een dagje van gemaakt.
Ik werd bij de fabriek heel vriendelijk geholpen, het bandje werd de juiste maat gemaakt en ik kreeg een heerlijk flesje sekt mee.
Sindsdien heb ik het horloge nu 3 maanden, en die obsessie is nog niet weg! Ik pak bijna op instinct elke dag de Sinn. (Mijn andere horloges moeten zich nu wel een beetje verwaarloosd voelen…)
Het is het fijnste horloge wat ik ooit heb gedragen, comfortabel, de band past altijd perfect met de Quick-adjust en het gevoel van het uurwerk en de kast is heerlijk.
En die sobere glinsterende plaat, ik kan er niet genoeg van krijgen! Dit is een horloge wat ik denk ik voor de rest van mijn leven kan blijven dragen.
Dankjulliewel voor het lezen van mijn kleine onzinnige verhaaltje:),ik moest gewoon even kwijt hoe fijn ik dit horloge vindt.
Hier nog een paar foto’s voor de sfeer: