Sinn 556 I B (Blue)

Dat kan nog wel even duren. Hij is er net en het wordt denk ik sowieso niet een veel verkochte kleur.

2 dagen toch? Als jij nou dat casual vintage idee uit je hoofd zet en deze haalt, neem ik ‘m van je over :smile:

2 likes

Zit er nog steeds eta in een Sinn ?
Mijn 856 van enkele jaren oud heeft een sellita sw300 ; niet dat het veel uitmaakt :wink:

Jep tegenwoordig ETA.

Mooi topic. Ik zit met exact hetzelfde euvel… Op dit moment kan ik de dikke 1000 euro niet matchen met hetgeen wat je krijgt.

Van een hele andere orde de nieuwe certina. Ook wel lekker èn lekker geprijst (dus niet de listprijs)
a1ec1-certina2bds2baction2bbig2bdate2bautomatic

4 likes

Ook mooi. Ik kan de prijs wel matchen met wat je er voor krijgt, want het is een heel mooi gemaakt horloge. Alleen ten opzichte van de tweedehands prijs van de zwarte is ie wel stevig. Aan de andere kant, als je vrijwel zeker weet dat ie niet meer weggaat maakt het niet zoveel uit.

1 like

5fb21fc7fdcb07417a8b1be02155b647--tape-face-jim-carey

3 likes

Dan maakt het inderdaad niet uit, maar ik ken mijzelf en de gemiddelde HF-er :wink:

2 likes

Sunburst op een pilot?
Neh!
Net als op duikers.
Sunburst is voor dressy niet voor tools imho.

Verdomme dat is mooi, wel een zéér aanwezige AT vibe natuurlijk :stuck_out_tongue:

Wel 41mm :confused:

Ik dacht dat tudor iets aanpast aan het uurwerk?

Hoewel ik de charme van de blauwe snap ook mooi vind, ben ik persoonlijk meer van het saaie zwart.

Jep, hier nog 1.

Ja, maar dit stelt volgens mij niet zo veel voor.

Bij de Black Bay ben ik dan weer meer voorstander van de zwarte ipv de blauwe.

Ja. Eens. Anders is het geen Black Bay meer.

Prachtig zo blauw. Heb de grijze versie en geniet er nog regelmatig van. Op de foto’s zie je niet hoe strak de kast is afgewerkt. Toppertje.

afbeelding

5 likes

Misschien saai maar blijf het een mooi horloge vinden. En dat blauw dat staat ook wel.
Ik zou zo een 556i die ik al een tijdje gewoon mooi vind wel eens irl willen zien en passen.

Mooi? Ja!
Vooral op de fine-link bracelet.

Maar wat mij betreft mist er iets. Een tikkeltje identiteit, of wat speels of zo.
Maar als jij jouw “x-factor” juist wèl ziet in dit horloge dan moet je dus vooral niet naar mijn mening luisteren. (sowieso is het altijd wijsheid om niet naar mijn meningen te luisteren)

De fine-link bracelet vind ik mooi. En als het om bandjes gaat heb ik ook het liefste staal om de pols. Echter vind ik €350 boven op de prijs er bij voor een bracelet optie genoeg om er nog even wat langer over na te denken. Die bracelet alleen al kost je een Seiko SARB.

1 like

De eerste staat al te koop.

3 likes