Sinn 556 in kleurtjes!

Bracelet op de 556 kleurtjes is niet mooi
Misschien de finelink maar ze komen niet voor niks op een strap :blush:
De banden van Sinn zijn wel van uitmuntende kwaliteit overigens ook de leren banden.

1 like

Ik ben om. Maar welke van de twee? JB zit ook op de Serica’s las ik.

@Fate_Amenable_To_Change hoe is die?

Het zijn dezelfde geloof ik en bij Serica iets goedkoper.

1 like

ik heb er sinn in

1 like

Ik heb de Serica 5303 met die andere bracelet. Ik moet nog een bonklip bestellen, dus ik weet het niet. Sorry.

1 like

Er is een Serica only topic, waar ik goede geluiden hoor over het comfort van de serica variant:

Overigens, Joseph Bonnie is volgens mij een side-gig van de mannen achter Serica. Of vice versa.

“© Les Rhabilleurs 2022”

Ze zitten in Parijs en Jerome Burgert was geloof ik founding member van Joseph Bonnie en heeft een tijd lang dingen voor ze ontworpen. Die kruisbestuiving is dus, eh, te verwachten. :slight_smile:

1 like

En nog een foto van de 556 is online gezet. Nu de aquamarijn :ok_hand:

3 likes

Die 556 blijft een mooi horloge, ik heb toen een MOP gekocht met de fine link en leer. En een 556i op h-link erbij gehad. Erg mooi maar ik heb altijd net als Fate de wijzers te koddig gevonden. Dus ik heb ze laten gaan.

Helaas ook vanwege de banden, de fine link minder comfortabel en bij de h-link de sluiting. Jammer want ik vind ze mooier dan Damasko en die schijnen wel bomb proof te zijn.

Maar dit zijn wel weer snoepjes, it’s a sinn

14 likes

Die blauwe blijft toch ook men favoriet. Jammer dat ik dit volledig gemist heb haha

1 like

Ze blijven heerlijk. Spijt ik te lang heb getwijfeld. :see_no_evil:

2 likes

Bedankt voor de inspiratie @Zulu. JB Bonklip is al binnen :white_check_mark: Nu de Sinn nog :hourglass_flowing_sand:

6 likes

Lekker man! Ik ga hem ook bestellen. Zeker snel in huis?

1 like

Ik had een gezochtje aangemaakt. Met succes :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dat kan natuurlijk ook. Ga ik ook eens proberen :ok_hand:

Die dingen staan voor geen meter op de Serica. Moet lukken zou ik zeggen :+1:

Crosspost…

1 like

Leukste release van het jaar! Nu al!

H-link :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Rood is overigens nog steeds niet uitverkocht.

Schmetterlingsfaltschließe

Mooi woord.

1 like