Sinn 556 in kleurtjes!

Heeft iemand hier ook de groene besteld? Ik zat te twijfelen tussen de twee.

1 like

lekkâh

Nope ik denk dat alles besproken is en er dus 3 gele en 1 lichtblauwe naar ‘t forum komen. Of er zou nog iemand snel een rode moeten opstrijken?

Hoe meer ik ze zie, hoe vetter ik ze vind.

Ik zou 'm op een MN strap dragen of tropic, denk ik. Gaaf man, gefeliciteerd aan de 4 die er 1 hebben weten te bemachtigen!

3 likes

@sj44k wil er ook eentje, toch?

Zeker lekkah. Ik jank 'm op een elastiekje voor de afwisseling. Zit te denken aan een Denim Original of een Mirage met gele streep. Lekker zomers :sunrise:

2 likes

Geen 556 maar vandaag binnen de 103st op blauwe Sinn band :facepunch:

3 likes

Ja … en nog bedankt daarvoor … want ze zijn snoeihard ausverkauft toch ?
Voorkeur gaat uit naar geel of blauw trouwens…

Wat is dat toch hedentendage met dat kunstmatig schaarste creëren… krijg je er gratis bij als je horloges tof vindt.
Begint beetje ridicule vormen aan te nemen. Schijt hobby eigenlijk ook dit.

2 likes

Rood is er nog (even), en ook erg mooi:

3 likes

Helemaal, anders had ik een 556 gehad ipv mijn Damasko. En de sluiting van de stalen band is misschien ook wel eens aan een update toe. Jammer, want het ontwerp in combinatie met de kleuren was wel helemaal mijn ding.

2 likes

Als dat rood is eet ik m’n schoenen op. Ik zie het meer als oranje. Sterker nog, dat geel is voor mijn ogen eigenlijk ook oranje. :slight_smile: Oh, en die man is oranje. Hmmmm. Is het wellicht een erg slechte foto?

Nope. Licht en donker oranje. :slight_smile: Niks mis mee hoor. Ik had voor de donkere ook “terracotta” of “mediterraan terrastegeltje” geloofd, maar rood is echt wat anders.

Gewoon niet. Zijn allebei kut. De fine link is lelijk en heeft een vlindersluiting, wat bij mij op de pols altijd te gekromd zit, en dus nooit echt fijn. De H-link is ook een soort van lelijk bij de gratie van het feit dat het male end-links lijken te zijn, en dat de clasp groter is dan het horloge wat er boven zit. Man man man man man.

Ik zou leer of canvas pakken. En ja, ik heb de hele video zitten bekijken, terwijl ik ook de H-link bracelet heb gepast en bepoteld. :slight_smile: Erg, erg grote clasp. Heel erg Seiko cheap ass duiker anno 2005, zeg maar.

2 likes

Op die vrolijke noot, nog wat plaatjes!

12 likes

Zie? Leer en canvas! Ge-wel-dig. Veul beuter dan de bracelets.

1 like

Dit is een mooi alternatief, past ook.

3 likes

Dat is wel een heel mooie combinatie!!!
Wat mij betreft wel op de MOP dan.

1 like

Jawel hoor. En een bonklip stijl van Forstner of Joseph Bonnie kan ook wel voor die zomerse vibe.

Conclusie: het blijft een bandenslet.

7 likes

Sorry maar ik vind dit toch echt niet mooi. Persoonlijk vind ik die h-link band wel erg mooi op de 556.

1 like

Ik krijg de bracelet én de canvas aangeleverd. Kan ik nog afwisselen :sunglasses:

1 like

Geen sorry hoor. Ieder zijn ding. Die dingen hebben een (oorlogs)historie en dragen daarmee bij aan het toolwatch gevoel en geeft het horloge een vintage vibe. Dat waardeer ik wel.

En het zit mega comfortabel :sunglasses:

3 likes

Ik ook, en bovendien hoor ik dat ze retecomfortabel zijn, want luchtig en met een klein sluitinkje wat je absoluut niet voelt. En bijna traploos instelbaar. Ik moet nog eens zo’n ding bij de mannen van Serica scoren. Voor op m’n Baltic of zo.

2 likes