Gaaf! De aquamarijn is imho minder tool dan de gele of groene. Als ik zo de video’s bekijk en de meningen van bovenstaande heren lees ben ik niet overtuigd van beide bracelets. De één oogt grof en tapert (bijna) niet. En de ander is lelijk
Ik zet de bracelet op on hold en hou het bij de geleverde canvas. Heb ook een grijze suede en zwarte MN met baby blauwe streep in huis.
Bracelet op de 556 kleurtjes is niet mooi
Misschien de finelink maar ze komen niet voor niks op een strap
De banden van Sinn zijn wel van uitmuntende kwaliteit overigens ook de leren banden.
Ze zitten in Parijs en Jerome Burgert was geloof ik founding member van Joseph Bonnie en heeft een tijd lang dingen voor ze ontworpen. Die kruisbestuiving is dus, eh, te verwachten.
Die 556 blijft een mooi horloge, ik heb toen een MOP gekocht met de fine link en leer. En een 556i op h-link erbij gehad. Erg mooi maar ik heb altijd net als Fate de wijzers te koddig gevonden. Dus ik heb ze laten gaan.
Helaas ook vanwege de banden, de fine link minder comfortabel en bij de h-link de sluiting. Jammer want ik vind ze mooier dan Damasko en die schijnen wel bomb proof te zijn.