Denk wel dat de mop op finelink het mooiste is want dan is echt een chique band. De h link is wel echt toolwatch band
Dat ben ik zonder meer met je eens maar de H link heeft een verstelbare sluiting en dat is wel een héél groot voordeel.
De groene versie is wel erg aantrekkelijk.
De finelink zit mij perfect op mijn 104 Echt mega kwaliteit die banden
Tof
De gele is erg tof.
Zou zelf voor de gele of manderijn kleur gaan
Ik vind de gele ook het leukste!
Klopt het dat van de fine link niet alle schakels even groot zijn?
Mooi!!!
Klopt, zitten paar kleinere Tussen als goed is.
Heb hem even niet bij de hand maar je kan hem prima afstellen
Je zou echt geen sprijt krijgen van de mop met finelink , dat is echt de juiste combi!
Ps: de leren banden van Sinn zijn ook echt mega kwaliteit met passende gesp horende bij de case finishing , je besteld elke band bij het type horloge dat ze de juiste gesp erop doen.
Mooie horloges maar ik heb kleurtjesmoeheid gekregen van de releases van andere merken
Oeh, die gele is wel chique geel zeg.
Het is niet mijn ding… Vind het er een beetje goedkoop uitzien, goed dat smaken verschillen! Voor ieder wat wils!
Mmmmmmm, die eerste
Als je 4 horloges in precies dezelfde 4 kleuren uitbrengt als Rolex is het niet zo gek dat men er over begint. En dan niet dezelfde kleuren maar ook precies dezelfde tint. Het was ook het eerste waar ik aan dacht.
Is voor het eerst dat ik hoor dat Sinn direct in Nederland te verkrijgen is! Cool!
Ik dacht dat Sinn het nog even snel van de Omega AT had afgekeken vorige week.
Is toch mooi, gewoon een dikke vinger naar Rolex met ze niet te leveren horloges.
Het is ook een tijdelijke run van Sinn met deze kleurtjes. Wel mooi dan Sinn als knipoog die kleuren bewust doet als limited run.
Ik ben overigens zo blij dat ik van mijn Rolex af ben en er een dikke vette Sinn voor terug heb genomen . Loop er veel prettiger mee rond en kan de bouwkwaliteit wel erg waarderen.
Ik ga denk ik de tudor bb58 ook verkopen voor een mooie Sinn 103