En ook nog eens bij een super bedrijf met mega goede service, altijd iets van een goodie bij je bestelling en een stroopwafel Ik ben echt zeer te spreken over seriouswatches en ga binnenkort in Drachten langs om alle modellen eens te bekijken.
Zijn ze ook met stalen band te verkrijgen?
Ze komen op vlindersluiting staat erbij. Staal is zeker los te bestellen.
In Drachten? Oei, daar heb ik eigenlijk nooit op gelet.
Met de huidige benzineprijzen kost me dat twee mille om daar langs te gaan.
Maar even niet dan.
Ik kon me niet langer inhouden. Geel is besteld. Helaas dus geen Seaforth IV, maar dit vind ik stiekem nog toffer.
Kleurige zomerklatser here I come! Nu wat bandjes combo’s bedenken
Wat vragen ze hier nu voor?
1290 eurootjes. De gewone met zelfde band is 1050 dus je betaalt 240 voor het limited kleurtje.
Op termijn koop ik sowieso de stalen band bij. Wel nog even beslissen welke… maar ik denk de H-link.
Hoeveel verzendkosten?
Bij Sinn zelf, waar ik uiteindelijk wel voor gekozen heb, 80 euro.
De groene is ondertussen ook uitverkocht, net zoals de lichtblauwe.
Next zal geel zijn. En als laatste rood. Ik geef het nog een weekje.
Heel tof. Als ik niet al een 556 met ‘aparte’ wijzerplaat had, zou ik het wel weten.
heel tof. ik twijfel nog
Zijn op de website van Sinn zelf al 2 kleuren uitverkocht, dus twijfel niet te lang.
Zijn wel de 2 conservatievere kleurtjes die al ‘uit’ zijn. De andere 2 springen wat meer uit de band en gaan daarom een minder breed publiek aanspreken. Toch zal het niet meer al té lang duren denk ik inderdaad.
als ze zo limited zijn, vraag ik me af hoeveel en überhaupt óf seriouswatches er nog krijgt. ik had hun gemaild erover.
Moeilijke berekening. Stel Sinn wou er zelf via directe verkoop 100 per kleur verkopen. En Watchbuys in de US kreeg er ook 100 per kleur. Dan blijven er nog 200 over om te verdelen over alle Sinn partners. Dan kunnen dat er nooit meer dan een paar zijn per partner.
Vind ze heel cool. Leuk bandje ook erbij. Maar ik ga nog even twijfelen, tot ze zijn uitverkocht. Zo lost het probleem zichzelf weer op
Wel reuzemoeilijk om de kleuren irl in te schatten. Kan stevig tegenvallen, of meevallen… Maar zoals gezegd, ik blijf even twijfelen…