Mijn interesse voor dit horloge blijft groot. Er zijn meerdere kleuren hiervan en ik ben benieuwd naar de ervaringen op dit forum. Met name de witte versie spreekt mij op het moment aan maar veel kan ik er niet over vinden.
Dus als iemand dit horloge heeft en foto’s en ervaringen kan delen, heel graag!
Ben ook wel benieuwd! Een 556 staat ook als optie voor het laatste vrije plaatsje in mijn horlogedoos. Heb ook al zitten kijken naar die pearl-dials maar vond het initieel niet zo helemaal passen bij dit type horloge. Maar die foto’s van die donkere/zwarte zijn wel best mooi!
Wat wil je nog weten @Piede? De witte heb ik nog nooit in het echt gezien, maar de zwarte is echt top. Ik catalogeer hem als no no nonsence sportswatch met een twist. Ik raak hem maar niet beu. nog wat plaatjes:
Ik was helemaal in de ban van de zwarte ook. Totdat ik een video zag op youtube ervan. Het leek vanuit bepaalde hoeken soms alsof iemand met zijn vette vingers op de dial heeft gezeten. En dit baseer ik enkel op een video, nooit in real life gezien tho.
Die voelt zeer kwalitatief aan. Alsof je door satijn geaaid word. Sommigen ergeren zich aan het feit dat er geen fijn afstelling is, maar ik krijg hem perfect op maat.