Sinn 656 / ETA 2824-2 serviceverslagje, pics!

Leuk om te lezen Peter!
Nice.:+1:t4:

1 like

Och man, wat een leuk stuk om te lezen. Hier mogen er wel meer van zijn.

2 likes

Mooi en uitgebreid verslag weer. Altijd leuk om te lezen! :+1:

1 like

Heerlijk verslag. Respect voor de kennis en kunde. :+1::+1:

1 like

Prachtig verslag ( “lafjes” doorschuiven van de datum: wat een heerlijke zin!).

Bijdrage van de maand september 2019 op dit forum. Zeker weten.

2 likes

Zal het nog even opzoeken beneden, dat 8217 komt me wel bekend voor. Voor V106 moet wel het lager er uit; dat doe ik regelmatig bij vervanging (alleen indien nodig, ik krijg ze ook op eBay niet makkelijk meer) - maar is toch niet echt ideaal. Dit lager hier is trouwens nog geheel spelingsvrij, opmerkelijk.

Dat veerton-tooltje zal ik 's opzoeken op Cousins. Maar vind het ook altijd wel leuk om het zelf te doen. :slight_smile:

1 like

GEWELDIG werk heb je weer geleverd

Heerlijk leesvoer.

1 like

Dat zijn nou de topics waar we blij van worden.Bedankt voor het delen.

1 like

Wat een heerlijk verslag om de te lezen, met lekker veel foto’s om alles voor mij als leek toch nog enigszins begrijpelijk te maken!

1 like

Thanks all! :slight_smile: En Lieuwe, ik gebruik inderdaad 8217. Ook 8212, en da’s dus dat rode vet. Wordt ook specifiek aanbevolen voor messing veertonnen - Omega (vintage dan toch) en Rolex, om er een paar te noemen…

Prachtig, wat een vakwerk, bedankt voor het delen .

1 like

Dit soort verhalen maken mij blij ! De foto’s zijn ook geweldig mooi !

1 like

Mooi werk Peter, ik vroeg me wel af waarom je een badje maakt voor de automaat raderen en ze niet dipt in het potje met een pincet.

1 like

Zo kunnen ze rustig even een half minuutje ondergedompeld liggen. Met de pipet op de achtergrond druppel ik het spul weer terug in het flesje.

Mooi verslag hoor en erg leuk dat je het met ons deelt, dit zijn de leukere topics wat mij betreft.

1 like

Bedankt voor het delen. Erg leuk verslag om te lezen.

1 like

Zeer interessant om te lezen dat jij dit zo allemaal kunt!

1 like

Wauw held. Wat een mooi verslag en fijn dat je hem zo wilde delen. Thanks.

1 like

Prachtig en leerzaam verslag, mooi werk!

1 like

Wat een vakmanschap! Bedankt voor het delen van dit mooie werk.

1 like