Sinn 656 Flieger Horloge

Origineel Sinn 656 herenhorloge
Gezandstraalde stalen kast. Originele zwarte waterdichte leren band van Sinn met gesigneerde sluiting.

Het horloge is in zeer goede staat en loopt uitstekend op tijd. Er is één klein vlekje te vinden op de wijzerplaat tussen 1 en 2 uur. Dit is alleen zichtbaar onder bepaalde omstandigheden, als je heel goed kijkt. Het was moeilijk om het op de foto vast te leggen, maar bekijk de laatste foto.

Op te halen in Roermond.
Of wordt na betaling verzonden.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model:Sinn 656
Diameter: 38.5mm
Leeftijd: geen idee 10 misschien 15 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): halverwege 2025
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Conditie (krassen, werking etc): werkt perfect klein streepje op de plaat. Zie laatste foto
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2
Vraagprijs: €950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes

Ik weet dat ik niet binnen 48 mag uppen.
Maar bij het plaatsen is de foto die verwijst naar een klein vlekje op de wijzerplaat tussen 1 en 2 om een of andere reden niet geplaatst. Aangezien ik de post niet meer kan aanpassen en ik dit wel een essentiele foto vind horend bij de beschrijving, breek ik bij deze de regel.
Alle foto’s zijn overigens origineel door mij genomen van het betreffende horloge.

4 likes