Ik weet het nog niet, maar het zaadje van de twijfel is gepland.
Ik weet wat ik heb aan mijn Sinn: een goed leesbaar horloge, met niet te veel afwijking," toolisch", net onder de radar, goede banden swap, stevige kast, voldoende waterdicht. De UTC is er, maar is voor mij gewoon leuk omdat die de wijzerplaat help te vullen (zonder is die te leeg/saai). De blauwe capsule is ook een geruststelling en indicatie mbt vocht in de kast.
Maar: ik ging oorspronkelijk voor een Damasko en die blijft me aantrekken.
Een DA46 heeft een draaibezel wat ik leuk vind, heeft ook een minstens even sterke kast, ziet er iets stoerder uit, is ook voldoende waterdicht. Hun metalen strap kost wel een flinke duit extra.
Ik neem aan dat de afwijking ook meevalt (liefst onder de ±6 sec/dag)?
Beide kopen is geen optie, (1 in en 1 uit, 3 stuks in mijn collectie is juist goed).
Ik denk het is vooral technisch gezien vrijwel om het even. Persoonlijk ben ik verzot op Damasko maar dat is denk ik wel bekend Maar Sinn doet er zeker niet voor onder.
Persoonlijk zou ik voor de DA46 gaan in het blauwe deel…je hebt dan een mooie deal voor een geweldig horloge
Ps de 857 utc testaf blijft erg mooi…als je die tweedehands kunt vinden…grijp 'm!