Sinn 902

Wat vinden we hiervan?
Even wat anders van Sinn. Ik vind het wel aardig ogen. Wellicht tikje te klein en met slechts 300 stuks geproduceerd mogelijk (te) prijzig voor een horloge met een ETA 2428-2 aan boord.

http://www.sinn.de/de/Modell/902.htm

ik vind 'm mooi, maar ‘Gehäusedurchmesser:34,0 mm’ betekent toch dat 'ie 34mm is? Dat ook wel kloppen als je de grootte van de bandaanzet (22mm) in verhouding met de breedte van het horloge ziet.

In het kort: heel mooi, maar voor mij te klein!

Menno

mijn hart gaat er niet sneller van kloppen, vind hem qua functionaliteit (beperkte waterdichtheid) en design niet echt bijzonder. jammer want in tegenstelling tot de pols van Menno;) is deze maat uitermate geschikt voor mijn dunne polsen. Dan misschien toch de U200.

mmm… Ik vind hem niet zo. Niet echt een typisch Sinn horloge IMHO. Doe mij maar de robuuste en undestructable uitvoeringen!

Gr. Mark

Hmmm, nee. Ik vind dat Sinn wel vaken de plank mis slaat. Ook die Finanzplatzuhren vond ik niet bij het merk passen. Maar ze zullen op de Finanzplats in Frankfurt wel als warme broodjes zijn gegaan en commercieel een succes zijn geweest. Normaal zit er bij Sinn ook wel een commercieel idee achter (Eintracht Limited bijvoorbeeld), hoewel ik die bij deze niet kan vinden.

Naast het feit dat ik 'm persoonlijk niet zo mooi vindt, is het ook geen model wat bij Sinn past.

Marco-T Schreef:

Naast het feit dat ik 'm persoonlijk niet zo mooi
vindt, is het ook geen model wat bij Sinn past.

Klopt, het is behoorlijk “out of the Sinn-box” maar dat vind ik persooonlijk wel aardig, merken die van de eigen gebaande paden afwijken en andere concepten proberen.

Is wel mooi,deze kastvorm is eigenlijk nooit echt een succes geworden.
Diverse merken hebben wel zo’n kastvorm gebracht.
Ik vind de dresswatch in deze kastvorm zoals Omega die ooit gemaakt heeft mooier.
Maar 34 mm is best wel een mooie maat voor een vierkante kastvorm.
Diameter moet je eigenlijk diagonaal meten.

Ze hadden denk ik gewoon nog een paar honderd kasten van de “audi design” horloges liggen. En Schmidt zou Schmidt niet zijn als daar niet nog wat aan verdiend zou worden :wink:

Niks aparts…

Dorian Schreef:

Ze hadden denk ik gewoon nog een paar honderd
kasten van de “audi design” horloges liggen. En
Schmidt zou Schmidt niet zijn als daar niet nog
wat aan verdiend zou worden :wink:

Oefffff ::o::o, ik had wel wat meer originaliteit van Sinn verwacht (td) En (on topic) ik vind deze kastvorm niet mooi.

Aad A Schreef:

Maar 34 mm is best wel een mooie maat voor een
vierkante kastvorm.
Diameter moet je eigenlijk diagonaal meten.

Daar heb je wel gelijk in; daar had ik niet aan gedacht!

Menno