Heeft Sinn met de 105 lijn een klapper te pakken?? Ik moet zeggen dat de gmt er goed uit ziet. Met 41mm heb je toch weer een erg mooie toolwatch.
Toch is het niet “mijn” lijn, maar de 910 srs staat hoog op mijn verlanglijst.
De manier waarop de dag wordt weergegeven, de afgeronde uurmarkeringen en de wijzers vind ik echt niks. De 104 vind ik een stuk mooier.
Deze kende ik nog niet, mooi column wheel uurwerkje ook
Jammer, dagaanduiding vind ik niet mooi, en de oranje utc wijzer ook niet.
Vreselijk.
Net zoals Rolex slaagt Sinn erin om het gehele gamma op te vullen met misbaksels. Wat bezielt die mensen toch?
Één uitzondering: die chrono met koperen wijzerplaat is yummie.
Nope… dan vind ik de 103 en 104 echt vele malen mooier. De bezel op de daydate zou overigens wel een leuke toevoeging zijn op de 104.
Hahah ik zal Sinn even voor je bellen of ze het voor je regelen
Mijn oog van té veel op de lugs. Ik weet eigenlijk niet helemaal waarom, maar het is zo. Simon heeft mooier gemaakt IMHO
Ik ben Liefhebber van Sinn, maar deze doen me niet zoveel. De zwarte utc is de mooiste van deze vier, maar om hem ook te kopen…
Ik kijk steeds meer naar de 144. die wil ik volgend jaar wel aanschaffen denk ik.
@GroteBozeWolvin: niet kijken.
Eens!
Ik vind het jammer dat er niet een datumloze variant is.
Merk dat zonder dag/datumaanduiding me meer aanspreekt.
Twee uitzonderingen.
De dagaanduiding van de 105 is echt heul lelijk, maar de (zwarte) UTC vind ik echt wel mooi.
Maar niet wil-ik-hebben-mooi…
Zo’n UTC ding met combi 12 en 24 uurs wijzers, waar komt die traditie eigenlijk vandaan?
Ik zou een echte 24-uurs wijzerplaat veel toffer vinden en dan met een minuten-bezel en niet een 2e 24-uurs schaal. Maar dat zal vast niet worden gedaan omdat het commercieel niet zo lekker loopt
Mehh
De 105 is gewoon de moderne versie van de 104.
De matte kast vind ik wel een plus en daar past de sobere dial goed bij.
Dag-datum is kwestie van gewoonte, maar de witte omkadering hadden ze beter met afgeronde hoeken gedaan, zoals de indices.
De afgeronde wijzers heb ik al eens gezien :
Wat ik me afvraag is of die H-link bracelet van de 105 of de U50 ook op een 556 past mits gebruik van de juiste end links. Misschien wel qua maat maar niet qua afwerking want volgens Sinn is de band op de 556 ‘satiniert’ en die van de 105 ‘perlgestrahlt’.
Hoe erg zou dit wel of niet bij elkaar passen, iemand een idee?