Ik zocht vorige week op een review van hun webshop (sinn online), maar hier en in het Engels vond ik niet veel terug, dus bij deze
Vorige week heb ik een sinn 104 st sa I besteld op de webshop van sinn.de. Ik plaatste de bestelling net voor middernacht op 2 januari, onmiddellijk gevolgd door een automatisch antwoord dat de bestelling goed ontvangen was. In de loop van de 3de kreeg ik een bevesting door een echte persoon, met daarin een herhaling van de bestelling en adresgegevens. Daarin was een klein foutje geslopen en ik antwoordde met een correctie daarvan. Een halfuur later kreeg ik eeen mail terug dat de correctie genoteerd was. Op de webpagina van de 104 staat dat de levertijd in het buitenland 1 à 2 weken kan duren, maar de 5de januari kwam UPS al langs met het pakketje, leuk!
Pakketje was degelijk verpakt. In de horlogedoos stak ook de tool om een stalen band aan te passen, hoewel ik de mijne op leder heb besteld. Ik denk dat dat niet altijd het geval was, dus ook meegenomen Ook een papieren kopie van de Europese regels omtrent afzien van verkoop zat erbij, zie je ook niet vaak.
Heel positieve ervaring!