Sinn EZM2 te koop op TZ-UK

Het komt niet vaak voor dat ze te koop staan: een Sinn EZM2 Hydro te koop op TZ-UK. Compleet met stalen band en leren band, doos, papieren en servicebeurt in 2009. Dat zie je onder andere aan de wit(tere) wijzers en plaat. De oude olie verkleurde de (het?) lumen. Bij een servicebeurt worden de plaat en wijzers direct vervangen. De batterij is goed tot 201.)
Dit is de uitvoering met de zwarte bezel (dus in mijn ogen de mooiste!). En dit is niet de GSG9-uitvoering, maar de ‘civilian’ versie. De vraagprijs is 850 GBP.
Het horloge is met olie gevuld en de WR is daardoor onbeperkt. Sinn geeft zelf aan >5000 meter. Niet dat we ooit zo ver komen, maar het is een leuk feitje!

Ik heb er zelf al eentje en ik kan oprecht zeggen dat dit het laatste horloge is dat ik zou verkopen! Licht, degelijk, onder alle omstandigheden afleesbaar en een technisch hoogstandje. Ja, een quartz, want een mechanisch uurwerk doet het niet in de olie.

Als laatste: door de olie in het horloge is de wijzerplaat onder alle hoeken even goed afleesbaar. Het lijkt alsof de wijzers tegen de onderkant van het glas plakken.

Kortom, van harte aanbevolen! En nee, ik heb geen binding met de verkoper.

De eerste foto is van zijn horloge, de overige zijn van mijn Sinn.

erg jammer van de kras op het glas en goedkoop kan hem in ieder geval niet vinden … en nu er laatst een hele lading gsg versie zijn los gelaten weet ik niet of dat goed is voor de markt :wink:

… Die GSGs waren in no-time verkocht. Er is dus vraag naar.

Menno

Fantastisch! Dit is echt een top toolwatch :}

Heb pas een Omega gekocht dus wat dat betreft komt deze echt net even te vroeg :frowning:

… en hij heeft de prijs iets verlaagd (mede vanwege mijn PM aan hem over jullie reacties mbt het krasje op het glas) nu 800

niet dat het uitmaakt maar ik begin aan de volgende uitspraak toch wel een beetje te twijfelen …

"Kortom, van harte aanbevolen! En nee, ik heb geen binding met de verkoper. "

We hebben samen bijna 9000 berichten op dit forum. Je weet ondertussen ongetwijfeld wel hoe ik schrijf, wat ik schrijf en hoe ik het bedoel.

Menno

Als bezitter van een der schaarse UX’en vind ik het genoemde bedrag helemaal niet hoog! Het is een pracht bezit en oogt bijzonder mooi…

seamaster Schreef:

niet dat het uitmaakt maar ik begin aan de
volgende uitspraak toch wel een beetje te
twijfelen …

"Kortom, van harte aanbevolen! En nee, ik heb geen
binding met de verkoper. "

Vindt dat nogal een statement…

Erg jammer dat er toch enigszins aan de oprechtheid van Menno getwijfeld wordt.
Er zijn toch al veel goede tips via hem op dit forum terecht gekomen van wat er op de internationale fora te koop staat.
Ik neem aan dat iedereen graag heeft dat hij dat ook blijft doen. Ik zelf heb er in ieder geval ook al eens mijn voordeel mee kunnen doen.

seamaster Schreef:

twijfelen …

"Kortom, van harte aanbevolen! En nee, ik heb geen

Volkomen onzin die twijfel.

LeenV Schreef:

seamaster Schreef:

twijfelen …

"Kortom, van harte aanbevolen! En nee, ik heb
geen

Volkomen onzin die twijfel.

+1! Dit komt duidelijk voort uit het enthousiasme van Menno! Dergelijke tips vind ik juist waardevol(tu)