Sinn gevallen😬

Ik zit gigantisch te balen. Gisterenavond na het douchen mijn horloge uit mijn handen laten glippen en deze viel dus vrij hard op de tegelvloer in de douche. Ben vrij voorzichtig met mijn non-beater horloges en normaliter neem ik ze niet mee in de douche, nu dus wel… Zoals je op de foto’s ziet zit er bij twee uur een vrij grote beschadiging. Het horloge lijkt nog prima te lopen en de tijd te houden. Wat denken jullie, valt dit nog beetje goed weg te werken en wat zou dat kosten of zouden jullie het gewoon zo laten? Deze Sinn is natuurlijk wel een type toolwatch.

3 likes

Daar willen ze bij Sinn vast wel even een nieuwe bezel op zetten.

5 likes

lekker zo laten, dat noemen ze karakter oid :smile:

11 likes

Een uniek exemplaar dat alleen maar in waarde stijgt… :+1:

2 likes

Eindelijk is ie gedoopt.

3 likes

Heerlijk z’n beschadiging. Hoe meer beschadingen, hoe beter! :heart_eyes:

https://www.sinn.de/en/Technology_Glossary.htm
Schermafbeelding 2021-01-20 om 10.31.32

3 likes

Doe waar je jezelf goed bij voelt. Stoort het? Dan bestel je een nieuwe bezel. Zo niet, lekker laten zitten. Persoonlijk vind ik een kras niet erg maar een deuk wel.

2 likes

Is deze bezel geen onderdeel van de kast of zit deze los en kan die vervangen worden? Als hij vervangen kan worden, dan ga ik toch eens vragen hoeveel dat kost. Het is geen echte deuk, maar meer dan een kras.

1 like

Wel lastig om een krasje weg te poetsen uit extra gehard U-boot-staal

Werkt dat toch in je nadeel…

Sterkte :flushed:

1 like

Gewoon wachten tot hij onderhoud nodig heeft, en dan bij Sinn metteen vragen of ze er iets aan kunnen doen. Zoals je zegt: toolwatch. De eerste dagen doet het wat pijn aan de ogen, maar het went al snel. En wie weet wat er nog allemaal bijkomt alvorens er een onderhoud op dient te gebeuren.

2 likes

De 556 is gewoon 316L als ik mij niet vergis

3 likes

je kan het ook zelf even uitvijlen: :joy:

5 likes

Wat lief van ze.

1 like

Het is gewoon staalšŸ™‚.

1 like

Shit, hij loopt ook niet goed meerā˜¹ļø. 1,5 uren geleden gelijk gezet met de atoomtijd en hij zit nu al op -5… Toch maar opsturen naar Sinn en meteen vragen wat nieuwe bezel kost…

1 like

Sorry ik was even in de war met Damasco :slightly_smiling_face:

1 like

Take it like a man! :muscle:

1 like

DamaskošŸ™‚.

1 like

Heb je wellicht ook een uitgebreide inboedelverzekering? Noemen ze tegenwoordig all-risk. :pleading_face: Dan doet het financieel misschien minder pijn.

Sinn gebruikt het ook hoor, voor zijn duikers. Alleen niet ijsgehard zoals Damasko maar getegimenteerd.

2 likes