Op de weg terug van Legoland, toch even een pitstop kunnen maken bij de Sinn HQ in Frankfurt.
Ik was met vrouw en kinderen dus ik stond na 20 min weer buiten (incl toiletbezoek).
In die korte tijd veel gepast , dit zijn de winkels waar wij blij van worden. Alles ligt er en alles is te passen. Personeel was zeer vriendelijk en grastvrij.
Leuk! Was al eens bij het oude Sinn HQ, toen een EZM2 nog 560 euro kostte - ben binnenkort weer in Frankfurt, maar twijfel toch of ik geen leukere dingen te doen heb die dag.
Trouwens, deze centrale secondenteller staat niet op 0 en dat is precies de reden waarom ik mijn 903 enkele jaren geleden terugstuurde voor “Geld zurück”.
Nice, ze hadden genoeg dingen te koop. Petten, horlogedozen, klokken. Maar dat vrij passen, zonder priemende ogen of vragen of je wat wilt kopen, ja dat is wel tof.
Geweldig, je hebt in die 20 minuten toch heel wat weten om te doen en te fotograferen. Vraagje, was alles in de shop ook meteen leverbaar, of net als op de website soms 3 weken levertijd?