Sinn HQ (pitstop)

Op de weg terug van Legoland, toch even een pitstop kunnen maken bij de Sinn HQ in Frankfurt.

Ik was met vrouw en kinderen dus ik stond na 20 min weer buiten (incl toiletbezoek).

In die korte tijd veel gepast :smiley:, dit zijn de winkels waar wij blij van worden. Alles ligt er en alles is te passen. Personeel was zeer vriendelijk en grastvrij.

Souvenir? Dit heb heb ik er aan overgehouden.

Toch weer een geslaagde vakantie :wink:

46 likes

Kijk, dat zijn de betere plaspauzes :+1:
Ik ben er nog nooit geweest, staat zeker op het verlanglijstje. Dank voor het delen!

1 like

Leuk man. :sunglasses:

1 like

Twintig minuten? Da’s inderdaad een pitstop :hushed:

Heerlijk om alles te zelfstandig te passen, no questions asked. Ik kwam thuis met de mok een paar jaar geleden.

1 like

Leuk! Was al eens bij het oude Sinn HQ, toen een EZM2 nog 560 euro kostte - ben binnenkort weer in Frankfurt, maar twijfel toch of ik geen leukere dingen te doen heb die dag. :steam_locomotive: :sunglasses: :sun_with_face:

Trouwens, deze centrale secondenteller staat niet op 0 en dat is precies de reden waarom ik mijn 903 enkele jaren geleden terugstuurde voor “Geld zurück”.

De wijzer staat niet goed EN de bezel is “misaligned”.

Tja het is geen halfje wit he. :face_with_monocle:

2 likes

Dat heeft meer te maken, dat de bezel een internal bezel ring is, ik had er aan gedraaid enzo. :grinning:

Die centrale seconde had ik niet gezien, maar voor 4500 eur moet het wel goed staan. Ben ik met je eens.

2 likes

Nice, ze hadden genoeg dingen te koop. Petten, horlogedozen, klokken. Maar dat vrij passen, zonder priemende ogen of vragen of je wat wilt kopen, ja dat is wel tof.

2 likes

Geweldig, je hebt in die 20 minuten toch heel wat weten om te doen en te fotograferen. Vraagje, was alles in de shop ook meteen leverbaar, of net als op de website soms 3 weken levertijd?

1 like

Mooi merk, staat ook hoog op m’n lijstje! Dank voor de foto’s! :ok_hand:t2:

1 like

Heb ik niet gevraagd, ik denk dat ze wel wat modellen op voorraad hebben.

1 like

In 20 minuten heb je veel gepast. Ervaren wellicht :thinking: Klinkt als een bezoek waard. Dank voor het delen. Dit is mijn favoriet

Inderdaad tof om te passen zonder priemende ogen

4 likes

Dat zijn de betere tussenstops. In 20 minuten weet je meer dan in een jaar op internet scrollen.

1 like

Geen 903 gepast? Of is die niet meer verkrijgbaar?

1 like

Eens

2 likes

:star_struck:

1 like

Ik kijg een gevoel van “een kind in de snoepwinkel” :ok_hand:

2 likes