Sinn look-a-like of niet?

https://www.linjer.co/pages/watches-18?utm_medium=social&utm_source=fb&utm_campaign=LINJER_EA_365_M_M1&utm_content=fb-Facebook_Desktop_Feed&utm_term=CHRONODIVER8_A

Ligt het aan mij of lijkt deze heel erg op de Sinn???

Niet specifiek een Sinn of zo. Misschien bedoel je de 104 maar hij lijkt overal wel een beetje op :roll_eyes:

2 likes

Lijkt meer op een speedy. :yum:

1 like

Schuine datum dus per definitie niet interessant :smiley:

2 likes

Sinn kopieert hun horloges op hun beurt van andere merken, zoals Tutima, Orfina, Porsche Design en uiteraard loeren ze ook naar Speedmasters, Breitling en Rolexen.

Ik zie hier meer invloeden van Speedmasters en Heuer Autavia’s eigenlijk.

1 like

104 bedoelde ik inderdaad. kon er even niet op komen. Prachtig ding is dat

1 like

:joy::joy: je ziet wel hoe ver mijn kennis gaat.

1 like

Maar dat maakt niks uit! We zijn allemaal begonnen op nul.

2 likes

Waarom altijd onderstaand geleuter bij die kickstarter micro brands?

“Linjer has filled the demand for affordable luxury and is poised to become the industry’s next breakout brand.”
“World-class craftsmanship. Made in the same factory as luxury brands.”

Ze dachten als we nou eens een submariner met een Speedy combineren; dat moet toch wel verkopen?

2 likes

enige kickstarter die mij ooit heeft aangetrokken is de Maen Hudson. geen idee waarom, maar het kwam erg vertrouwd over en ik was op slag verlieft op dit horloge.

1 like

IMHO scoort de Eone Bradley het hoogst. Perfect uitgewerkt concept & zeer professionele campagne.
Wat niet wil zeggen dat ik niet aan de Maen LE 38mm heb meegedaan :wink:

1 like

Ik zie er ook een vleugje JLC in. Misschien wel twee vleugjes.

2 likes

Tijd voor een foto lijkt me.

Mijn mening: een misbaksel. Bijeengeraapte bende. De verschillende bijeengeraapte onderdelen (bezel, plaat, pushers, kastvorm) passen voor geen meter bij elkaar. Dan krijg je van alles net niks. En dus helemaal niks.

5 likes

Swiss movements, sapphire crystal, Italian leather, 316L stainless steel, Japanese super nova lum – these are the details that set our watches apart

:joy: vermoeiend gewoon.

3 likes

Daar sluit ik mij volledig bij aan. Je kunt toch beter voor het echte werk gaan, dit soort gevallen eindigen toch al snel in het stof.

1 like

Wanneer gaan microbrands eindelijk eens iets origineels maken?

2 likes

Is dit zelfkritiek? :stuck_out_tongue:
(dit is een grapje, geen belediging)

2 likes

Ja ook wel. Ik denk dat ik met redelijk bijzondere concepten kom, maar moet altijd scherp blijven.’

2 likes