Sinn ltd. edition

Wel aardig om te zien dat veel mensen blijkbaar kijken of een horloge bij een merk past en niet of een horloge bij je eigen smaak, voorkeur of ideeën past. Maakt je eigen speelveld en keuzevrijheid wat krap. Zou ook betekenen dat een merk zich niet kan ontwikkelen naar andere modellen of stijlen. Enfin, is geen goed- of afkeuring van welke visie dan ook, meer iets wat me hier opviel.

Iets te saai imo.

Hetzelfde zie je bij muziek. Als een artiest eens wat anders maakt dan al het voorafgaande wordt dat vaak verguisd zonder te kijken naar de muziek op zich. Ja, het kan je stijl niet zijn, maar daarom kan het nog wel mooi zijn.

Maar juist bij dat afwijkende ga ik nog meer op zoek naar wat dat dan wel kenmerkend maakt voor die artiest. Zo vind ik bijvoorbeeld Hot Space van Queen ook een goed album, er staan echt geweldige nummers op. Anders dan alles voorafgaand en daaropvolgend, maar nog steeds met die onmiskenbare Queen-sound.

Nou wil ik niet beweren dat ik een grote Sinn-kenner ben, maar dit horloge, hoewel mooi, vind ik weinig eigens hebben.

Prachtig, die antraciet dial. Maar is deze LE niet al lang uitverkocht?

Duitsers zijn niet zo uitbundig

Speelveld krap? Ik doe t noodgedwongen, omdat er te veel moois te koop Is :wink:

1 like