Sinn ltd. edition

Mooi in alle eenvoud, wat vinden jullie hiervan?

6 likes

Saai in alle eenvoud :wink:

2 likes

Prachtig, maar wel graag met een staal band.

1 like

Mooi in alle eenvoud.
Niets te veel en niets te weinig.
En vooral een leren band.

1 like

Jemig de Pemig :worried: Een jubileum zou je best wat uitbundiger mogen vieren…

2 likes

Beetje Saai. Nou niet meteen het soort model waarvoor ik een Sinn zou kopen. Terwijl andere modellen echt wel mooi zijn.

Heeft niets meer met Sinn te maken imho. Sinn is tool, dit is … ja, wat eigenlijk?

Is Sinn tegenwoordig een plakmerk?

1 like

Sinn is vlieger. Helmut Sinn was een piloot. Maar nu is het een horlogemerk. Mogen maken wat ze willen, mijn inziens.

Ik vind het een knap horloge.

een alleskunner, gebaseerd op een vlieger.
een beetje zoals mijn aqua terra. je moet er misschien voor zijn, maar ik smaak dergelijke allround horloges wel.

@Tobias heeft hem al besteld. En gelijk heeft ie vind ik.

Yup, ik vind hem wel lekker.

Krone verschraubbar
•Erfüllt die technischen Anforderungen der DIN 8310 für Wasserdichtheit
•Druckfest bis 20 bar
•Unterdrucksicher

Voor mij tool genoeg zo :smile:

Ja. Ik vind hem ook mooi hoor.
En het is ( erg ) basic & clean.
En zo hoort ie dan ook te blijven.

Maar vind die subtiele sonnenschliff wel wat toevoegen.

Maar kan @louis zijn reactie ook wel beetje vatten…

Beste forumleden, zoveel mensen, zoveel wensen. Dat was ook de insteek. Persoonlijk vindt ik het een prachtige no-nonsense klok die precies doet wat ie moet doen, en niets meer. Leuk om te lezen hoe een ieder er over denkt. Fijne avond!

Goed verhaal Jonathan, maar ik vind dat je voorbijgaat aan de geschiedenis van Sinn. Zal me verder jeuken en dat het een knap horloge is vind ik ook maar het is geen Sinn. :wink:

Het staat er tĂłch op :smile:

1 like

Klopt, maar dat is er niet door Helmut opgezet…

Nee, dat is waar.
Heb nog een Guinand gehad. Was er wel door Helmut opgezet, maar dat heb ik bij verkoop niet echt gemerkt :wink:

Mooi, maar er had ook zomaar een ander merk op kunnen staan. Niet echt een Sinn in mijn ogen.

Ik vind het een mooie klok, maar idd weinig kenmerkend als een Sinn. Ik zou een ander model vh merk kiezen of voor een Damasko gaan. Wel iets minder netjes/dressy, maar wel beetje dezelfde looks en met geheel geharde kast.