Ik zou zeggen we moeten het gewoon centraal houden,dus utrecht zou uitstekend zijn.Iemand uit het noorden van het land gaat niet naar belgie rijden.En wat de dag betreft.jij bepaald uiteindelijk wanneer.Prik een dag en vraag, wie komt er allemaal?Met iedereen rekening houden dat is onmogelijk.
Wordt het op de rikketik???
We hebben besloten om het niet op de rikketik te houden.
Het lijkt ons leuker om ergens rustig een hapje/drankje te nuttigen.
We hebben 3 data’s geprikt 9, 16 en 30 oktober.
Laat even weten op welke data het jullie beste uitkomt.
We hebben een 3e locatie in gedachte namelijk in Rotterdam
Aangezien Sinn een vooruitstrevend merk is qua techniek is het misschien leuk om het een beetje speciaal te doen;)
We hebben een aantal ideeen voor een locatie: de brasserie in de Kunsthal van Rotterdam. In de Kunsthal wordt allerlei nieuwe kunst tentoongesteld. Een ander voorbeeld is het NAI (Nederlands Architecten Instituut). Andere locaties kunnen natuurlijk ook.
Suggesties zijn uiteraard welkom.
Ik kan alle drie de data. Ik denk dat het ook leuker is om dit apart te doen.
Goede locaties. Leuk.
Data zijn goed en als ik nu uit het raam kijk zie ik de Kunsthal, dus ook prima, maar je kiest wel de “koudste” plekken van Rotterdam zeg! Meer beton op een vierkante meter kom je niet tegen.
Ik zou dan opteren voor Boymans als het een museum moet zijn (is wel een goed idee hoor, beetje cultuur), of restaurant Engels (bij CS). Of nog 100 andere gezellige eethuizen…
Ik kan alleen de 30-e, Rotterdam is erg leuk om iets dergelijks te plannen!
Mag ik me -als oud-Rotterdammer (!)- met deze discussie bemoeien? De Kunsthal is een topplek. Engels heeft niet mijn voorkeur. Ik heb er jaren trainingen gegeven aan opsporingsambtenaren en het is m.i. vergane glorie. Een andere -heel fraaie- locatie is bijvoorbeeld Hotel New York of een ander mooi pand op / rond de Kop van Zuid. Goed te bereiken met de metro, ruime parkeergelegenheid.
Groet,
Menno
Sorry dat ik wat laat reageer, maar ik was m’n inlog-codes kwijt :z
Leuk idee zo’n Sinn meeting, en ik wil er natuurlijk graag mijn medewerking aan verlenen.
Ik begrijp dat er nooit aan ieders wensen tegemoet gekomen kan worden, maar ik wil toch mijn overwegingen even vermelden.
Utrecht is het meest centraal. Voor mij geen probleem ook vanuit Den Haag, hoewel Rotterdam dichterbij is. Het is mij om het even. In Rotterdam is de Euromast overigens ook een leuke locatie die een ruime blik garandeert.
De data zijn een groter probleem voor mij omdat ze allemaal op zaterdag zijn. Zaterdag is een drukke dag in m’n winkel (Horloge Platform Nederland in Den Haag, voor diegenen die me niet kennen) en kan ik echt niet weg.
Het idee van een donderdagavond vond ik eigenlijk heel goed, maar ook een zondag (middag of eind van de dag, qua borrelen en eten) is over het algemeen voor de meeste mensen mogelijk.
Ik zal de fabriek vragen ook haar medewerking te verlenen (en dat krijg ik vast wel voor elkaar) door bijvoorbeeld een paar bijzondere modellen te sturen, voor ieder een catalogus en dergelijke. Misschien hebben zij ook ‘goodies’ maar ik heb ze nog nooit gezien - hoogstens een keer een petje…
Kortom ik doe graag mee, en kan ook vast wel wat voor de meeting betekenen, maar helaas niet op zaterdag…
Groet,
Gerard
ps. de organisatoren mogen natuurlijk ook even telefonisch contact met me opnemen om zaken nader te bespreken.
Hartstikke leuk Gerard.
Begrijpelijk dat de zaterdag voor je een probleem is, ik vind een meeting op zondag ook prima.
Doordeweeks is voor mij echt een probleem ivm baby/werk/kinderopvang.
Ik zal dit bespreken met de 2 andere organisatoren(beide overigens geen lid van het forum)
Voorlopig de data 10 en 17 oktober aanhouden.
hahaha ik sla de test wel over;)
Breda heeft mijn stem.
Ik zou de voorkeur hebben voor zondag 17 oktober (Rotterdam of Utrecht), en heb inmiddels Sinn in Frankfurt om medewerking gevraagd…
Zodra ik wat van ze verneem zal ik het hier laten weten.
Groet,
Gerard
Utrecht is het meest centraal.
Dat kun je van rotterdam niet zeggen.
Goedenavond,
Ook ik ben sinds kort Sinn-fan en kom mijn Sinn graag showen. Gezien de toegevoegde waarde van Gerard aan deze get-together lijkt het me raadzaam om de 17e oktober nu vast te zetten. Mee eens?
groet,
Cricket
17-10 onder voorbehoud van tijd en plaats Utrecht, zou ik kunnen,
We houden de meeting op de 17e, en het tijdstip zal rond 13:30 - 14:00 zijn.
Meeting zal in Utrecht/R’dam plaatsvinden.
Mochten mensen leuke/rustige tentjes kennen in Utrecht, dan pb me even aangezien we niet zo bekend zijn in Utrecht.
Gerard Nijenbrinks Schreef:
Ik zou de voorkeur hebben voor zondag 17 oktober
(Rotterdam of Utrecht), en heb inmiddels Sinn in
Frankfurt om medewerking gevraagd…Zodra ik wat van ze verneem zal ik het hier laten
weten.Groet,
Gerard
(tu)
De 17e oktober gaat me niet lukken.
Veel plezier allemaal!
Ik ben van de partij.