Sinn meeting!

N.a.v. topic
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,230776

Aangezien je Sinn horloges irl amper tegenkomt, is het wellicht leuk om met Sinn liefhebbers een Sinn meeting te houden onder het genot van een drankje/hapje.
Ik hoor graag of gegadigden zijn.
Suggesties zijn welkom.

Misschien is ook leuk om Gerard van HPN(sinn dealer) uit te nodigen, zodat hij ons de nieuwste modellen/goodies kan showen:D

Gegadigden om dit moment zijn:
Louis
Jansinn
Jeronimo
Rik

Leuk, afhankelijk van tijd en plaats.

Ook interesse, afhankelijk van datum, locatie en tijdstip.

Nivelacuso Schreef:

Ook interesse, afhankelijk van datum, locatie en
tijdstip.

• 1

Ik kom met nog een sinn liefhebber.
Tot ziens

Ik ben samen met een kameraad van me aan het brainstormen wanneer/waar we de meeting kunnen houden.
We zitten te denken aan Breda/Utrecht en in de maand oktober.
Laat maar wat weten hoe jullie erover denken.

Gr,

Utrecht heeft mijn voorkeur. Liefst op een doordeweekse avond. Weekend wordt lastig

UTRECHT!!!:)-D:)-D
Centraal in Nederland, gezellig centrum etc. etc.

Donderdagavond in Utrecht, top!!!

Beide(Breda of Utrecht) is voor mij prima, voorkeur door de week.

Zijn eventuele toekomstige Sinn eigenaren ook welkom? Ik heb (nog) geen Sinn maar ben zeker gintereseerd in het merk.

by the way, Utrecht heeft mijn voorkeur.

Afhankelijk van tijd en datum kom ik ook en heb interesse in een Sinn.
Gerard al een keer gemaild.

+2

Lokatie Breda en Utrecht is prim, Utrecht is centraler. Den Haag ivm HPN zou ook overwogen kunnen worden. Op een zonnige zondagmiddag…

Doordeweeks is voor mij echt een probleem.
Ik woon zelf in Venlo en werk geregeld in maastricht en ik heb te maken met kinderopvang en dan wordt het wel erg laat om naar breda/utrecht te gaan.
Dus op een zaterdag/zondag zou het beter voor me uitkomen, dan kan mams op de kleine passen;)

Mensen die (nog) geen Sinn hebben maar wel liefhebber van het merk zijn, zijn natuurlijk van harte welkom.

Rik en ik zijn momenteel bezig met het zoeken van een geschikte locatie in Utrecht/Breda, waar we rustig kunnen genieten van een hapje/drankje en natuurlijk Sinn horloges.
Suggesties zijn uiteraard welkom.
Data volgt nog.

Wellicht toch op de Rikketik, weekend is voor mij weer een probleem,
daar waar anderen doordeweeks weer niet kunnen.:frowning:

Dat is ook een goed idee.
Een meeting op de Rikketik.

Ik hoor graag wat de rest ervan vindt.

Ik stel voor om een meeting te houden in Geel (yep in België), niet ver van Nl en ik zorg voor gratis drank & hapjes.

(want dat is voor mij nog altijd goedkoper dan rijden (OK ik rij met een “zuipkoe”)). :wink:

Wie doet een beter voorstel?

Enkele weken geleden was ik op het noordelijkste punt in Denemarken waar de 2 zeëen bij elkaar komen & wat zie ik daar… iemand met een 142.

Kerel was ook een echte Sinner.

Als ik na afloop bij iemand achterop op de fiets mag
vind ik dit een supervoorstel:)-D