hcptdg Schreef:
De echte kenners herkennen zeker ook de Sinn
Maar met beide horloges is weinig mis of het moet
de aftersales service van Omega zijn.hans
Daar zijn gelukkig zeer goede misschien wel betere alternatieven voor!
De echte kenners herkennen zeker ook de Sinn
Maar met beide horloges is weinig mis of het moet
de aftersales service van Omega zijn.hans
Daar zijn gelukkig zeer goede misschien wel betere alternatieven voor!
@ Tom en dan zit die op rubber voor die 1000 euro
Oef, ik ben niet onbevooroordeeld: ik ben fan van de Seamaster lijnā¦
Vind em sportief en gelijktijdig modern elegant. Hoewel de dikte van de chronograafversie aan dat laatste wel een beetje knabbelt.
Sinnās vind ik hele stoere, rustig ogende klokjes.
Wat ik ook belangrijk vind is of een horloge bij mijn outfit past. Ik heb daarom meerdere klokjes om mee te varieren. Als je alleen 1 horloge hebt/draagt, dan kun je daar ook eens op letten. De Seamaster vind ik bijvoorbeeld niet staan onder khaki kleren. Of kapotte spijkerbroeken en dito overhemd. Ik vind em mooi, zoals Bond em draagt. (OK, de Planet Ocean van nu kan meer casual door de stoeredere look).
Heeft de prijsverhoging niet te maken met de strategie van de Swatch-group en het leveren van de ETA kalibers? Ik begreep dat ze dit steeds meer aan banden gaan leggen en dat men uiteindelijk alleen nog maar in de Swatchgroup wil leverenā¦
Yep, zeker is het belangrijk of een horloge past bij de rest van de kleding e.d.
Vandaar dat mijn interesse ook uitgaat naar een zwarte dial ipv een blauweā¦
Kijk ook op de site van horloge.com : www.horloge.com
Deze heer in Den Haag heeft ook een aantal nieuwe SINN horloges op zijn site staan.
Ik heb inmiddels 2X een occasion horloge bij deze heer gekocht (2X een Oris) en je wordt daar als een koning behandelt!
Ik kan het elke horlogeliefhebber aanraden!
Succes met de aankoop!
Klopt helemaal: van een liefhebber voor liefhebbers. Zo simpel als dat.
Helemaal mee eensā¦(maar de winkel is nu gesloten t/m 13 okt.)
Ik ben ook een Omega fan
Heren,
Na lang wikken en wegen is de kogel door de kerk, Echter voor mij een verassende keuze, nml de Omega Planet Ocean 45.5 mm (2200.50.00), Stalen band en zwarte dial/bezel.
Om de pols valt het horloge lang niet zo groot uit als ik had verwacht. Verder staat de eenvoud me erg aan. Heb ook de Quantum of Solace edition om gehad maar ik irriteerde me aan het gegraveerde Quantum of Solace in het saffier. Lijkt net of het glas beschadigd is of dat er een vlek op zit, zat bij de juwelier er al meteen overheen te poetsen.
Heb ook de Chrono gepast. Prachtige klok, maar was met toch te dik.
De reden om voor Omega te gaan is dat ik merkte dat ik telkens Sinn voor mezelf moest rechtvaardigen (in de trant van : doet niet onder voor Omega, is ook kwalitatief een goede klok etc etc). Dus Omega is toch mijn referentieā¦(al blijf ik Sinn horloges ook heel mooi vinden).
Nu even een betrouwbaar adres vinden waar je zoiets tegen een goede prijs kan aanschaffen. Ik heb de klok zelf in Venetie gepast, en daar wilde ze wel 7 % zakken in prijs waar dat vond ik toch niet genoegā¦heb william Wien op het oog of misschien een duitse internet shop. Iemand nog tips?
Goede keus! En een chrono hoort niet bij een duiker.
WWWatches is naar ik heb begrepen een prima adres. Ben zelf ooit prima geslaagd bij Jerrel Manbodh. Ook Marley (staat bij Handelaren Horlogemarkt.nl) is een prima adres!
Prachtige keuze!
Heb zelf goede ervaringen met William Wien.
Koop bij Zeetan uitermate betrouwbaar.
En 1 met de grootste collectie horloges.
Koop bij Zeetan uitermate betrouwbaar.
En 1 met de grootste collectie horloges.
De prijzen zijn idd OK, maar na importduties/BTW zit je toch vrij hoog. Je zou natuurlijk kunnen vragen om het zo onopvallend mogelijk te verpakken (heb ik al eens gedaan met Hifi-equipment uit China) en dan gaat het vaak goed. Het punt is echter dat ik zeer regelmatig door de douane moet (vlieg veel). Heb niet zo veel zin in gezeur (en naheffingen) aan de grens.
Als je met ƩƩn horloge om op een vliegtuig stapt, denk je toch niet dat ze om je aankoopfactuur gaan vragen? Daar zou ik niet over inzitten. De halve vliegende populatie loopt met Rolexen, en mij is zoiets nog nooit overkomen of opgevallen.
Hallo Arjen,
Ook de 80% van de reizigers loopt met een laptop en het is een goede vriend van me overkomen dat hij moest aantonen dat de laptop NIET uit de VS geimporteerd was.
Helaas had hij geen enkel bewijs, dus kon hij de laptop of laten staan (en later na overleggen bewijs weer terug krijgen) of betalen.
Misschien ben ik wat paranoideā¦maar better safe then sorryā¦
Raar verhaal wat betreft de douane maar absoluut een goede keuze om voor de PO te gaan! Benieuwd naar de fotoās als hij binnen is.
en koop meteen die mooie rubberband er bij, superband !!!
Totdat ze de mooie doos en papieren in de bagage vinden⦠dus⦠opsturen die verpakking!
Enneh Olaf, tot op heden fouilleren ze je niet, zolang er speciale reden voor is. Dus je 100 euro laptop in de bagage is de klos, maar je 25 karaats gouden Rolex met diamanten van 10000000000000000000000000000 euro sniekt er wel es zomaar door.
Haha, heb je mān stoere PO verhaal gehoord