Sinn of Oris

Staan op Chrono24 inderdaad een paar mooie Sinn 104 te koop rond de €1100,-. Hele mooie prijs…

Ik zou toch voor een Oris gaan en dan de Aquis, niet alleen omdat ik er zelf een heb maar Oris heeft wat meer een eigen karakter imo. De Sinn vind ik niet veel bijzonders qua looks

dat is niet zo gek, bij Sinn is ie nu euro 1090. Op chrono24 kun je nog wel eens een prijsvoorstel doen, zoals gratis verzending of extra goodies

De Sinn fabriek, een klein stukje over de Duits/Nederlandse grens, kun je bezoeken en alle modellen passen. Grote aanrader, je weet dan zeker dat dat je de juiste keuze maakt.

1 like

3 likes

Als je het op zaterdag doet heb je geen last van het verkeer en doe je het in 2,5 uur. Op je slofjes. Nogmaals, zeer de moeite waard. Zeker de nieuwe behuizing. Milieusticker niet nodig.

Kleve of Emmerich zijn een klein stukje over de grens… :cowboy_hat_face:

Dat is wandelafstand

1 like

Wandel het topic sinn only eens door, of heb je dat al gedaan? Heerlijk merk.

Ik heb er eentje, mijn partner heeft er eentje. Ben al twee keer bij Sinn zelf geweest.

1 like

Je hebt helemaal gelijk zie ik. Verkeerd uit mijn herinnering geput :stuck_out_tongue:

Oris artix

De Sinn :+1:
Persoonlijk vind ik Oris vaak een allegaartje qua design.
En de Sinn heeft een draaibare bezel, vind ik erg handig.

Vind de oris vele malen mooier op plaatjes. Leuk dat meningen zo kunnen verschillen want ik vind de sinn (op plaatjes) juist totaal geen uitstraling hebben.