Sinn only (Deel 1)

Gezien de reputatie van Sinn als toolwatch 101 - merk heb je wel een punt. De meeste van mijn horloges draag ik op leder of mn straps, die passen altijd. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik hoop op een reissue van de EZM2. Zal wel nooit gebeuren.
Ook al heb ik niet heel veel problemen met de Sinn sluiting, een verbeterde versie wordt altijd op prijs gesteld.

Edit: een nieuwe (oude) Sinn 4ATM zou helemaal een natte droom zijn, maar dat is al helemaal ondenkbaar.

2 likes

Een kleine versie van de UX. Lijkt echter niet onder de herfstbladeren te liggen.

3 likes

Daar ben ik dan weer benieuwd naar… Overweeg een 556I B aan te schaffen… Even wachten nog dan :wink:

1 like

Stond vorige week eentje in het blauwe deel.

1 like

Die staat er nog steeds. Sinn 556 I B op H-link

Ik heb er eigenlijk ook een oogje op, maar heb net een andere nieuwe aanwinst binnen. Moet me nog even beheersen.

1 like

Klopt, die had alleen een vervelend plekje/schaafplekje op 1 uur…

1 like

Een 40mm Sinn 104 met een Keramische bezel & geen AR coating :smiley:

Ja die 1mm doet het voor mij :rofl:

1 like

Het ziet er op de foto - die bewust zo gemaakt is - heftiger uit dan dat je het met het oog ziet. Ik snap dat dat mededelen als verkoper als ‘nogal wiedes’ kan worden afgedaan, maar kom het gerust bekijken. Het zal je meevallen. :slight_smile:

Het is er nog 1 met ETA.

16 likes

Hot damnnn

Tool (verhuis) watch

9 likes

Op een Bark & Jack nato.

7 likes

Sinn vandaag

19 likes

Leute,

Wil even het goede nieuws delen dat ik nu, na een tijdlang het merk bewonderen, eindelijk mezelf een trotse bezitter van een Sinn mag noemen.
Super benieuwd hoe die om de pols gaat staan!:grin: Het gaat om de limited edition 103 SA G. Ben trouwens erg benieuwd of jullie deze editie al kennen?

Hier de foto’s van de website, de echte gaan uiteraard nog volgen! :slight_smile:

18 likes

Nooit eerder gezien, heel bijzonder!

1 like

Lijkt een toppertje

Zat vandaag even te gluren op de website van Sinn en toen zag ik dat onderstaand horloge duurder is met een siliconen band dan met een titatium band. Toch raar vind ik. Iemand hier een verklaring voor? Ook het verschil tussen de leren en siliconen band lijkt mee erg hoog.

1 like

8 likes

Ik denk dat de siliconen band wel een titanium sluiting heeft, dat kost ook wat. Eens, het prijsverschil is nog steeds erg vreemd, want er gaat wel minder titanium in een sluiting dan in een hele band.

2 likes

Waar heb je deze foto’s gevonden?
Lijken me geen officiële Sinn foto’s.
Geen idee of Sinn 6 november met een limited edition 103 in groen gaan komen.
Ze hebben trouwens ooit (denk al meer dan 5 jaar geleden, nog met een valjoux 7750)al een groene 103 limited uitgegeven (50 stuks, dus echt limited).
Die was wel met zwarte bezel.
afbeelding

3 likes