Sinn only (Deel 1)

Hot damnnn

Tool (verhuis) watch

9 likes

Op een Bark & Jack nato.

7 likes

Sinn vandaag

19 likes

Leute,

Wil even het goede nieuws delen dat ik nu, na een tijdlang het merk bewonderen, eindelijk mezelf een trotse bezitter van een Sinn mag noemen.
Super benieuwd hoe die om de pols gaat staan!:grin: Het gaat om de limited edition 103 SA G. Ben trouwens erg benieuwd of jullie deze editie al kennen?

Hier de foto’s van de website, de echte gaan uiteraard nog volgen! :slight_smile:

18 likes

Nooit eerder gezien, heel bijzonder!

1 like

Lijkt een toppertje

Zat vandaag even te gluren op de website van Sinn en toen zag ik dat onderstaand horloge duurder is met een siliconen band dan met een titatium band. Toch raar vind ik. Iemand hier een verklaring voor? Ook het verschil tussen de leren en siliconen band lijkt mee erg hoog.

1 like

8 likes

Ik denk dat de siliconen band wel een titanium sluiting heeft, dat kost ook wat. Eens, het prijsverschil is nog steeds erg vreemd, want er gaat wel minder titanium in een sluiting dan in een hele band.

2 likes

Waar heb je deze foto’s gevonden?
Lijken me geen officiĂ«le Sinn foto’s.
Geen idee of Sinn 6 november met een limited edition 103 in groen gaan komen.
Ze hebben trouwens ooit (denk al meer dan 5 jaar geleden, nog met een valjoux 7750)al een groene 103 limited uitgegeven (50 stuks, dus echt limited).
Die was wel met zwarte bezel.
afbeelding

3 likes

nog 3 keer slapen
a80c6f18183cf7dfb93caacfa0e19a50

4 likes

Kom maar op met die blauwe 356 en U50! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Verbeterd :stuck_out_tongue:

1 like

Kan deze fotos op de Sinn website niet terugvinden. Welke website heb je de foto’s vandaan?

1 like

Begrijp ik ook niets van. Nog nooit gedaan.

1 like

Volgens mij is het de afbeelding die verschijnt nadat je een band gekozen hebt.

Ik heb deze besteld bij Ocarat een officiële Sinn dealer in Parijs.

1 like
5 likes

Wil je er voor mij ook eentje achter lagen leggen. Thanks!

1 like