Sinn only (Deel 1)

Lekker van die juwelier…

4 likes

Jammer van die daydate. GMT is wel vet

6 likes

Die GMT is inderdaad echt een topper! Wel raar dat die juwelier ze al lekker online heeft gezet idd…

3 likes

Dat zullen ze dan zijn zeker? De 105, en een bullhead chrono

klasse @Gets83 niet stiekem dragen he natte krant. meenemen tijdens oud& nieuw als je tegen die tijd het land uit mag

1 like

Wohow! Dat is een mooie

Ik denk dat Ocarat op z’n donder heeft gehad van Sinn. Ik zie de nieuwe horloges niet meer…

3 likes

Haha ja mij was hetzelfde opgevallen :grin:

En ik ook maar zoeken :thinking:

Besteld al? :wink:

Was het maar waar…

10 likes

De nieuwe Sinn modellen nu op de site te zien.

1 like

Ik kwam net naar dit topic om de meningen over deze G te lezen… blijkt dat jij ‘m zelfs al gekocht hebt! Alvast gefeliciteerd met deze aanwinst en plaats ajb veel foto’s als je ‘m hebt :wink:

1 like

Nice!!! Heeft deze plexiglas of safier?
Overigens… die canvas banden van Sinn blijken niet al te best. Heb je die besteld of ook echt de H-link erbij?

Overigens… zo zonde dat er weer geen update voor de clasp is… enige nadeel van de verder prachtige H-link band.

1 like

Komt voor de bakker :slight_smile:

1 like

Met safier komt ie. Ik heb hem besteld op de H-link.
Ik hoorde @Tijdrijp ook al klagen over de clasp, jammer inderdaad.

Ik hoopte eigenlijk op iets anders van Sinn

Ik heb ook een H-link op m’n 20 jaar oude EZM2 en werkt en zit prima. Wat kan er in jouw beleving beter?
Bytheway, op m’n andere EZM2 heb ik ook een H-link en daar is de clamp nogal “los”, oftewel, klikt erg slecht vast, zowel het kleine clampje als de grote. Is dat wat je bedoeld?