Sinn only (Deel 1)

En waar hoopte je dan op?

De limited U1 is wel een tof ding.


Maar ja, 100 stuks. Die zullen wel snel weg zijn…

7 likes

Weer een versie van die foeilelijke u1. Waar komt die liefde toch vandaan voor dat ding? De ux is zooo veel gaver.

3 likes

Ik hoopte eigenlijk op de UX in een smallere kast …

Live bilder…

4 likes

Ooh, ik ook… als die komt moet ik hem hebben! (In navolging van de U50 is er toch een kans dat deze komt toch?)

Ik zou zelf graag een quick adjustment en wat verfijndere clasp willen. Mijn H-link is geen rammelband hoor maar ik vind het ‘gevoel’ afdoen ten opzichte van de rest van de band. Hij zit wel heerlijk overigens👌.

2 likes

Zijn ook echt heel verschillend???

Is dat een vraag? Want dan is het antwoord ja. Ze zijn heel verschillend.

1 like

Yoo, die Bullhead, wat een cool ding!
Wel een dikkerd

Nou die van mij niet.

Dat had ik ook bij mijn van de week aangeschafte 103.
De kleine clasp in de sluiting viel gewoon heel snel los.
Even bekeken wat de oorzaak was…
Doekje er om en met een waterpomp tang de wangen lichtjes naar elkaar toe geknepen en hij sluit perfect.

Ik denk niet dat de nieuwe 105 het ooit van de 104 zal halen voor mezelf. Blijf dit een een geweldig horloge vinden.

13 likes

Ik moest 'm even opzoeken maar het is een totaal ander horloge. Niet verkeerd maar ik viel destijds ook voor de 104

7 likes

Je zou de 105 cleaner kunnen noemen, maar ik snap die afgeronde indices en wijzers niet in die hoekige kast. De 105 utc vind ik dan weer de mooiste. Die voegt ook iets toe aan de catalogus.

5 likes

Helemaal mee eens

2 likes

Van de serie 105 inderdaad de zwarte UTC de mooiste, maar uiteindelijk is het geen 104.
Dat zal ook zeker niet zo bedoeld zijn, neem ik aan.
De 104 vind ik meer in balans en blijft, denk ik, lager mooi om naar te kijken.
Ik ben gek op Sinn, heb er 3 (104, EZM13 en UX), zou best een UTC willen, maar geen 105.

2 likes

9 likes

10 likes

18 likes

Naast het nieuwe Sinn geweld vanuit Duitsland krijgt Japan wéér heel leuke limiteds!
Sinn 104 met rode seconde 200 stuks
Sinn EZM3 met vintage dial (beetje als de 356 Hourglass) 100 stuks
Sinn U2 wit 150 stuks

Ben benieuwd of er eentje in NL opduikt?!

7 likes