Sinn only (Deel 1)

Die 104 ziet er ook gezandstraald uit. Gek hoe die rode wijzer het horloge bijna onherkenbaar maakt.

Die EZM3… :heart_eyes:

4 likes

Doet me niks, ik vind in dit geval die rode wijzer eerder storend dan een verbetering…

4 likes

Stijlvolle combo shirt / band / sinn.

1 like

Inderdaad!

Het is dat ik al een 13 heb en teveel overlap, maar echt heel gaaf.

Iemand die dit model heeft? Ik ben benieuwd naar ervaringen. Met name hoe groot hij draagt.

7 likes

Alleen hele gelukkige mensen…

5 likes

Ben ook wel benieuwd. Vind 'm op dit plaatje er al fantastisch uitzien!

1 like

Ik ook. Beetje druk, maar echt gaaf.

Ik hoef maar 1 ‘duiker’, dus mijn Sedna Seamaster mag dan vertrekken.

:point_up:t2: dat dus. Heel mooi exemplaar

2 likes

Plaatje

18 likes

Qua looks een gaaf ding, ik zet wel altijd een vraagteken bij de combinatie chronograaf en duiker.

1 like

Functioneel gezien is dit denk ik wel vreemd, maar met de screwdown pushers zou het geen probleem moeten zijn om ermee te zwemmen/duiken.

3 likes

Daar doelde ik op, de waterbestendigheid is Sinn wel toevertrouwd.

Met screwdown pushers denk ik dat de chrono functie niet vaak gebruikt zal worden.

Ik zie het gewoon als een ‘beater’. Krasbestendig en je kunt er gerust mee zwemmen. Echt een duiker is het niet nee.

1 like

Sinn had vroeger een duikchrono, de U1000:

Pushers bedienbaar op een diepte van 1000 meter, kast van ik meen twee centimeter hoog :sweat_smile: een brok bruutheid.

17 likes

Ik kijk regelmatig naar een Sinn maar de onvermijdelijke krassen op de Ar-coating houden me toch vaak tegen. Zeker bij een ‘beater’. Echt een gemis dat ze geen optie bieden voor coating alleen aan de binnenzijde.

3 likes

Is die coating aan de buitenkant niet eenvoudig weg te poetsen met bv een Cape Cod doekje?

Het is te doen, maar eenvoudig vond ik het niet.

Nog een keer dan maar. Letterlijk een minuutje of 10 werk…

Have fun

1 like