Sinn only (Deel 1)

Nieuwe Sinn horloges?!

Waar hopen we op? Ik hoop op een blauwe U50 en 356. :smile:

4 likes

kan niet wachten! nu al Sinn in deze nieuwe release!

1 like

afbeelding

1 like

precies hoe ik nu achter mn bureau zit haha

1 like

6 likes

Ze mogen eens iets doen met de 144. Daar ben ik al een tijdje naar aan het kijken. Ze brachten in het verleden een Lufthansa editie uit in blauw die ik wel leuk vind.

atypisch Sinn is de 1736: die moet nog ietsje doen om mij over de streep te trekken. Wat juist weet ik zelf niet. :face_with_raised_eyebrow:

In ieder geval zal 1 van die 5 stuks onder die bladeren een 556 zijn in een nieuwe configuratie.

2 likes

Ik hoop dat ze een nieuwe gesp ontwikkelen

2 likes

doorngesp of vouwsluiting?

2 likes

Fijnafstelling op de gesp, gesp op de stalen band is uit de tijd

2 likes

Juist ja, dat had je al eens aangegeven. De H-link heeft toch 3 gaatjes in de clasp? Ik heb eerlijk gezegd dat probleem niet met de finelink, hoewel deze slechts per cm aan te passen is. geen idee of ik gewoon geluk heb met mijn polsmaat…

2 likes

Er zitten inderdaad gastjes is de gesp, maar een merk als Sinn zou een nieuwe gesp met fijnafstelling dienen te ontwikkelen.
Moderner.
Zelfs Monta en Christopher Ward hebben een moderner gesp uitvoering.

Zelfs Grand Seiko en ook Omega zou op al hun modellen een fijnafstelling op de gesp moeten aanbieden.
Is van deze tijd

4 likes

Gezien de reputatie van Sinn als toolwatch 101 - merk heb je wel een punt. De meeste van mijn horloges draag ik op leder of mn straps, die passen altijd. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik hoop op een reissue van de EZM2. Zal wel nooit gebeuren.
Ook al heb ik niet heel veel problemen met de Sinn sluiting, een verbeterde versie wordt altijd op prijs gesteld.

Edit: een nieuwe (oude) Sinn 4ATM zou helemaal een natte droom zijn, maar dat is al helemaal ondenkbaar.

2 likes

Een kleine versie van de UX. Lijkt echter niet onder de herfstbladeren te liggen.

3 likes

Daar ben ik dan weer benieuwd naar… Overweeg een 556I B aan te schaffen… Even wachten nog dan :wink:

1 like

Stond vorige week eentje in het blauwe deel.

1 like

Die staat er nog steeds. Sinn 556 I B op H-link

Ik heb er eigenlijk ook een oogje op, maar heb net een andere nieuwe aanwinst binnen. Moet me nog even beheersen.

1 like

Klopt, die had alleen een vervelend plekje/schaafplekje op 1 uur…

1 like

Een 40mm Sinn 104 met een Keramische bezel & geen AR coating :smiley:

Ja die 1mm doet het voor mij :rofl:

1 like

Het ziet er op de foto - die bewust zo gemaakt is - heftiger uit dan dat je het met het oog ziet. Ik snap dat dat mededelen als verkoper als ‘nogal wiedes’ kan worden afgedaan, maar kom het gerust bekijken. Het zal je meevallen. :slight_smile:

Het is er nog 1 met ETA.

16 likes