Sinn only (Deel 1)

Komt nog wel naast mijn UX

1 like

UX sowieso een tophorloge.

Omdat t kan :expressionless:

:smirk:

Vandaag bevestigd dat mijn aangevraagde nummer van de Limited Edition naar mij toe komt.

over een week of acht…

18 likes

NICE! Leuk dat je nummer nog beschikbaar was

1 like

Er is trouwens ook eens een limited matte versie van de 103 uitgebracht, niet zo lang geleden in US

5 likes

Mooi, of je neemt de titanium versie.
Ook mooi😉

10 likes

Waarachtig prachtig! Sinn gaat een beetje de Laco kant op. Deze is ook fantastisch mooi ‘geerbstückt’ Ik wil nu een nieuw schuursponsje. Nogmaals. Geniale LE!

1 like

Tof horloge. Staat je goed! Prima maat wel. Heb zelf ook een smalle pols. Hoe groot is je pols eigenlijk?

Ik schat momenteel zo’n 16,5 cm

:joy:
Wisselt dat nogal eens?

Jawel. De seizoenen, fysieke activiteit, goed of slecht wijnjaar en trek in lekker eten zijn zeker van invloed!

3 likes

Heeft er niemand van jullie problemen met de fixed prijs? Ongeacht wat ik ook koop boven de €1000 verwacht ik van de winkel toch een korting. Koop je een wagen nieuwe of tweedehands betaal je toch ook niet de volle prijs. Net een koelkast vervangen en terug betaal ik niet de prijs zoals aangegeven op de handelaar zijn website. Mijn A-merk manufactuur automaat (ik bedoel dus niet een aangepaste ETA movement hé) heb ik ook aan een verminderde prijs gekocht. Heeft iemand ervaring met eventuele korting in de winkels te Duitsland voor een Sinn UX? Ben ik nu de enige die daar problemen mee heeft? De volle prijs betalen voor een uurwerk die je nooit gezien hebt (in mijn geval dan). Voorlopig ga ik dus voor een Grand Seiko die veel duurder is dan voor een Sinn UX maar waar ik samen met de winkel een verkoop regel die beide partijen gelukkig maakt.

Die korting is ook maar relatief. Merken die dat doen zullen echt wel iets van een premium op de prijs doen en dan overstag gaan met “korting”, waarbij je als klant het idee hebt dat je iets krijgt, maar uiteindelijk de originele prijs betaalt.

Wil je uiteindelijk een echte korting op de originele prijs, dan zul je misschien via grey market moeten werken.

Ik heb dat enkele keren gedaan en dan heb je inderdaad wat korting, maar op Sinn horloges valt dat toch tegen, omdat Sinn aan wederverkopers ook niet veel korting geeft.

3 likes

Bij de meeste mensen wel, bij warm weer komt er zo maar een halve centimeter bij.

1 like

Shark mesh.
Het uiterlijk is even wennen maar het draagt subliem.

5 likes

Ik heb eens van een merk gehoord waarbij mensen met veel liefde de adviesprijs betalen. Stel u voor.

1 like

Onmogelijk!

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Sinn only (Deel 2).