Even omhoog. 200 berichten zoiets.
Even omhoog. 200 berichten zoiets.
Hoe had je het dan omschreven 20sec omhoog scrollen??
Ik heb hem onlangs ook gepast toen ik bij Sinn in Frankfurt was.
Naast een U1 valt het verschil in formaat erg op.
Ik ben zelf een UX gewend ook. Voor mij is de 50 te klein.
An such, een mooie klok hoor!
Ja hoor, ik kijk er morgen even naar.
Ah wel gewoon op voorraad in de ’ winkel’ was dit bij Sinn zelf of in de binnenstad van FaM?
Thanks.
Verbaasd me een beetje dat er op internet nog geen review te vinden is.
Heb jij de volledig tigiment versie of zoals die ‘standaard’ komt?
hodinkee publiceerde er gisteren een:
Ik heb de U50 S, dus zwart en tegiment.
Getegimenteerd en op zwarte rubber strap zou mij niet misstaan als ik nog eens een duikvakantie plan in het post corona tijdperk, dan koop ik eentje! Wie weet is de wachttijd wat genormaliseerd tegen dan
Niet zomers. Wel interessant. Fijn. Nr wat? 11 op de shortlist ofzo…
Ben benieuwd of die ’ lights like a torch’ vind de foto van hodinkee op dat gebied niet helemaal wat ik graag wil zien
Is er wat mis met de lume op die lumeshot? Lijkt me behoorlijk fel alleszins wijzers meer dan de wijzerplaat, maar dit is typisch bij geprinte wijzerplaten.
Zoals beloofd. Eerste foto is in de schemerige schuur na twee uur fietsen. Tweede foto is vlak daarna in het pikkedonker.
Thanks.
Lume valt me erg erg tegen eerlijk gezegd.
Als ik zie wat een bb58 kan. Ik had gehoopt dat de Sinn zich daar minimaal mee zou kunnen meten
Ik denk vooral dat jij je telefoon beter stil kunt houden dan ik. Hoewel ik me wel meen te herinneren dat de lume van mijn BB feller was. Het is niet iets waar ik op let, sorry.
Hahah. En ik heb al van die tril handen.
Sinn HQ
Mee eens.
Sinn lume valt mij ook steeds tegen. Het gloeit niet zo fel, maar houdt het wel aardig lang vol.
Wat me stoort is dat de 104 betere lume heeft dan UX en EZM13.
Serieus? Vooral dat die van de ezm niet top is vind ik dan wel een dingetje. Bedoel is die lijn niet ontwikkeld in samenspraak met een of andere speciale eenheid die mensen redden of iets in die trant?
Je zou dan toch zeggen dat ook de lume bovengemiddeld zou moeten zijn voor de oorspronkelijke doelgroep?
Dus met andere woorden als ik iets zou zoeken dat ‘lights like a torch’ moet ik bij Sinn weg blijven?