Sinn only (Deel 1)

Speciale interventie eenheden (zoals in anti terrorisme) staan misschien ook niet te springen om lume aan de pols die staat op te lichten als een vuurtoren. Liever iets minder lume die voldoet voor de gebruiker, zonder zijn positie weg te geven.

4 likes

Best Torch ever…

3 likes

My goodness. Eerste wat ik dacht was Pelagos? :sunglasses: Welke sinn is dit?

Ik vrees dat je gelijk hebt, Pelagos LHD…

Pelagos

Ik vrees dat die te groot is voor mijn minipolsjes of een extreem grensgeval zoals de diver 300m van omega dat ook is.

Mja t ding glows idd like a torch.

Goed dat je het zegt.

Ik ben best wel gecharmeerd van de EZM 13, maar ik had wel betere lume dan een 104 verwacht want die heb ik al.

Hoe is het met het nagloeien van de EZM 13? Ook korter dan de 104?

Alvast bedankt!

1 like

Laat ik die nou ook hebben en inderdaad, da’s ook 'n lume monster…

5 likes

maar ik ga helemaal off topic excuus

Nee, de lume blijft wel langer dan 104.

En wat al eerder vermeld is: men streefde juist niet naar gloeiende zaklampen wegens te opvallend inderdaad.

1 like

Heeft er ook mee te maken dat de Tudor wijzers heeft die compleet zijn gevuld met superluminova. Bij Sinn blijft t een dun laagje op een wijzer.

1 like

Bedankt voor je antwoord! :+1:

Daar kan ik wat mee.

Goed te weten dat de lume wel langer aanblijft zogezegd, en ik had ook geen torch verwacht bij zulke horloges die voor het echie gebruikt worden door speciale eenheden. Al weet ik niet zeker of de EZM 13 ook echt gebruikt wordt door de special forces.

Die tritium gastubes van andere horloges gloeien ook niet erg fel maar stamina is idd belangrijker in deze.

1 like

Wat maakt het toch uit welke lume de special forces gebruiken, de meeste van ons komen niet verder om dat op de slaapkamer te gebruiken, of de tent op de familie camping misschien.

1 like

Maakt mij ook niks uit, maar het kan een indicatie zijn wat betreft het eindresultaat qua lume.

Waar het voor de meeste niet interessant is daar is het voor mij wel interessant.

Ik ben regelmatig wat verder geweest dan de “camping” 14 dagen geen straatverlichting tegenkomen was niet uitzonderlijk.

1 like

Daar kijk ik dan niet van op Whisky…:wink:

Aan het strand

23 likes

Heb zitten speuren en doen. Chrono24 afgezocht en uiteindelijk een mailtje gedaan naar Sinn. Hebben jullie de 556 I B met ETA op voorraad. Ja meneer toevallig hebben we er nog een. Nou pak maar in dan :sweat_smile::muscle::muscle::grin:
Sincomingggg.

Na mijn vakantie ligt die klaar voor mij. Heb hem op de H-Link, zit te twijfelen om de Fine link ook direct mee te laten sturen :man_shrugging: Plaatje van @Amice

image

20 likes

Top, ik had er nooit aan gedacht op er een met eta uurwerk te vragen, maar eerlijk gezegd laat me dat koud. Ik heb zelf heel lang getwijfeld over de band. Ik heb uiteindelijk voor de finelink gekozen omdat ik het horloge niet echt de toolwatch-looks wilde geven. Zeer mooie band, maar uiteindelijk heb ik het horloge naar een 4 tal uurtjes op leer gezet, omdat dat toch altijd mijn voorkeur geniet.

fotootje van de mijne:

10 likes

Heb daar ook nog even over getwijfeld maar kon ik niet maken aangezien @Gets83 die heel graag wil. De blauwe spookt al een tijdje en nu overstag gegaan. Maar deze uitvoering van jou is echt een plaatje om te zien zeg👌

Hoe is de afwijking?

1 like

Ik heb geen idee… ik heb het horloge 3 weken aan een stuk gedragen voor ik het eens langer langs de kant legde, en tot dan stond het altijd op de minuut correct. Op de seconde juist zetten doe ik eigenlijk nooit. :scream_cat:

1 like