Sinn only (Deel 1)

Gewaagde combi

1 like

Feli!

1 like

Haha eindelijk verlost van die semi-agressieve bedelstrategie :stuck_out_tongue::wink:
Onwijs gefeliciteerd! Je zal er veel plezier aan beleven. Ik zie de pica’s met belangstelling tegemoet.

1 like

Dat neem ik op als compliment. :smiley: waarvoor dank.

Zo is het ook bedoeld.

1 like

Zie hier weer zoveel prachtige horloges voorbijkomen op rubber, dat ik het zelf ook maar weer eens tijd vond om te switchen van staal naar rubber.
image

Kan de stalen band meteen weer eens goed gereinigd worden in de ultrasoon :smile:

image

Vind die rubber banden van Sinn echt top!

14 likes

Goedemorgen.

Sinn UX op erikasoriginal MN strap aan het strand.

21 likes

Sinn EZM2 Hydro Lume shot

11 likes

15 likes

Paar weken geleden overgenomen van een forumlid, wat een tof horloge :slight_smile:

13 likes

Merda. Die heb ik gemist. :disappointed_relieved: Mocht je hem willen verpatsen, laat maar weten.

1 like

Ah, dat is balen (voor jou dan :wink: ). Heb er ook niet lang over getwijfeld, ik was al aan het kijken voor een horloge met witte of zilveren wijzerplaat naast de zwarte SKX en de blauwe Aquis toen ik deze zag staan. Ik heb momenteel ook geen reden om hem weer van de hand te doen, maar mocht ik het overwegen dan hoor je het.

1 like

cid:730405162510834630417805

Mijn 756 diapal met band van Watchgecko. Veel prettiger dan de originele van Sinn.

17 likes

Bandjes van Sinn zijn inderdaad nogal stug… Ziet er goed uit zo!

Toe maar. Diapal. Gaaf hoor.

Afwasbak proof :white_check_mark:

19 likes

Mijn 903 helaas nog even wachten tot 9-8 tot ik hem om heb :sweat_smile:

13 likes

Schitterend.

Ga je deze reviewen op het forum?

Had ik al gezegd dat ie schitterend is?
Zo nee, de Sinn is schitterend.

3 likes

Zal zeker een NA topic van komen

Mooi man! Van harte. :+1: