… zoals blijkt uit de volgende lijst: https://timeandtidewatches.com/5-watches-that-look-good-on-any-strap/
Mijn EZM2 heeft dezelfde kastvorm en grootte als de 104.
Op mijn 18 + cm pols draagt ie fantastisch.
Kan hem je dik aanbevelen. Zelf zou ik bestwelzeergraag de uitvoering willen waar naar 1000 van gemaakt zijn.
De blauwe met blauwe bezel en Arabische cijfers.
En dan op canvas of bruin leer.
Een heel mooie aanvulling op mijn olieSinn
Ik heb hem zo vlak mogelijk gefotografeerd waarbij de tijd nog af te lezen is.
Blijft waanzinnig interessant.
Dat ie door die onsamendrukbaarheid waterdicht is tot 5 kilometer onder water is far beyond imagination.
Dit is mijn bescheiden superklatsert in de Sinnige wereld van horloges.
En achter elke superklatsert staat een horloge hero, dat is in dit geval Peter @Selie.
Op Chrono24 staat nog een EZM2 te koop wel aan de prijs maar ja dan heb je ook wat.
Je hebt de strakke kijkhoek goed vast kunnen leggen Frank! Supergaaf om te zien.
Kunnen mensen een goede pasmaat krijgen met de H-link bracelet? Want hij heeft geen half links geloof ik?
@Watchbear heeft idd geen half links, maar wel 3 gaatjes als micro adjustment op de clasp (wat ongeveer een halve link is).
Zou die 903 wel een keer om willen
Die zijn inderdaad erg mooi! Hij glimt echter wel behoorlijk…
Gasten bij SINN hebben hun zaken goed voor elkaar wat een service. NA topic volgt maar hier is de 556 I b Hoop stickers zeg . Snel de band op maat gemaakt en tadaaa
Zijn er maar een paar. Uurtje doorrijden en je hebt ze allemaal bij de hand. Zelf graaien…
genieten he?
Ziet er goed uit. Hoe dik draagt hij met de mn?
Zo lekker hoor
Nu genieten van deze topper
Helemaal niet zo dik. Minder in elk geval dan met een NATO, omdat er maar 1 lijntje stof onder het horloge zit.
Ik vind de straps zeer comfortabel juist in de zomer. Rekt lekker mee, kan nat worden en is snel weer droog.
Blijft een prachtige variant