Sinn only (Deel 1)

There are sorry to say no registers for the really early watches. Sinn can´t even tell production year for the 103 date only Valjoux-7750/60.

Super nice!

1 like

:heart_eyes:

1 like

Klopt het dat mijn Sinn 556A een uniek volgnummer bijzonder fraai op achterkant gegraveerd heeft? Bv: 556.12345 Of is het minder uniek dan het lijkt? De nummers op de foto’s op google zijn wel allemaal anders. Wellicht heel normaal als je een rug neerlegt. Ik vind het bijzonder.

1 like

The choice for today. Sinn 103 ST C with the H-bracelet.

17 likes

Isetan time :slight_smile:

21 likes

Gorgeous, and a very nice match with the strap! Isetan, 356 and 556, are in my opinion the best of the limited Japanese references.

2 likes

De NA, nu een weekje oud :star_struck:

Met leuk filmpje over dit speciale model:

36 likes

Prachtig… Zie nu pas de wat gemeleerde plaat.
Laat je je stopwatch altijd meelopen?

1 like

Mooi dit. Ik herken het Sinn gebouw. Krijg heimwee en honger.

1 like

Die kleur is heel gaaf :heart_eyes:!

1 like

Ja de plaat heeft een metallic ruw oppervlak, en geeft het groen ook heel veel diepte.

De stopwatch had ik nodig voor de eitjes :grin: normaal staat hij stil tussen 10 en 11

2 likes

@Stevil85 had nog een scherpe opmerking, het is een ‘frosted dial’ alsof je een fles Jagermeister net uit de vriezer op het aanrecht zet…

1 like

Wel echt een heel gaaf effect. Kende dit model helemaal niet, nouja het model wel maar de dial niet

1 like

20 likes

Wat een fantastisch ding. Heel benieuwd naar hoe deze in het echt is.

Ja hij is top, ik zat te loeren naar de zwarte versie maar ik heb al een zwarte Speedmaster dus toen deze groene voorbij kwam was het een makkelijke keuze…

1 like

Tip voor de liefhebber; omdat ik 'm altijd op een andere band draag staat de ongedragen originele bruine band te koop in het lichtblauwe deel

Deze zwarte heeft mijn voorkeur:

18 likes

Cross post

24 likes

19 likes