Ik heb ffe @Locobono zijn horloge gekaapt…
Enjoy de Sinn, ik heb deze bijna een jaar in bezit. Mijn meest gedragen horloge van de laatste 11 maanden
Ik heb ffe @Locobono zijn horloge gekaapt…
Enjoy de Sinn, ik heb deze bijna een jaar in bezit. Mijn meest gedragen horloge van de laatste 11 maanden
Ja, ik heb er plots een favoriet bij. Het lijkt wel een Explorer, maar dan met een betere maat.
Is dit een 556 of 865? Ik ben zelf naar de 865 aan het kijken (m.n. de tegiment behandeling staat me aan) maar vind de grootte van 40mm ipv 38,5 zo lastig in te schatten.
Waarop droeg je deze voorheen? Deze stalen band past er iig supergoed bij!
556A, 38,5mm
Top, dank.
Ik heb hem gekocht op een lederen band van Sinn. Maar dat vond ik te stug.
Daarna heb ik hem lang op een Erika MN-strap gedragen en vervolgens ook op nato’s, single pass en rubberen bandjes (Barton).
En een datum
Bij mij begon het ook met een 104.
Daarna een UX.
Daarna een EZM13
(En de volgende een 857 wellicht)
Als dat een voorteken is…
fraai!
Hoe loopt die van jou?
Mijn ervaring met die Sellita uurwerken is zeer positief.
Ik zit op, afgerond naar boven, +1 per dag.
Die temperatuur gestuurde Quartz UX slaat helemaal nergens op met, doorgerekend +9. Per jaar.
De EZM13 moet nog wat bijgesteld, want zit op +5.
Al met al mag ik niet klagen.
Let maar op, voor jou ook meer Sinn-etjes
Mijne loopt iets minder goed, op dit moment +15/dag. Maargoed, het horloge is uit 2017 en heeft nog geen service gehad. Op basis van de amplitude (325gr) en de beat error (0.0ms) is het ook nog niet nodig.
Moet zeggen dat ik dat ook minder belangrijk vind gezien ik vaak wissel van horloge.
Ik zag deze morgen een jong gebruikte 857 op 2de hands. Prijs zit goed denk ik, maar ik zie dat die een stuk breder is dan mijn 856 en bredere bandaanzet heeft.
Ik vrees dat die zoals de U1 te breed is voor mijn pols.
Sinn_B_856_857_EN.pdf (1,8 MB)
Ik heb een vraagje. Toen ik 4 jaar geleden mijn U1 kocht, vertelde men mij (in de fabriek (mag ik het zo noemen?)) dat het niet nodig was het horloge te servicen zolang deze goed loopt. Wat zijn hier op het forum de meningen? Alvast bedankt.
Het lijkt me dat als je dat advies van de fabrikant krijgt, je dat serieus mag nemen.
Zo eenvoudig is dat dus.
(Of was het de portier die dat zei )